14 Mayıs 2012 Pazartesi

Yaraksız kalan annem ve yengemi sikiyorum

Herkese selam ben selami. 18 yaşındayım 65 kiloyum ve 1,75 boyunda biriyim hikayeme geçeyim babamla amcam yolculukta bn 15 yaşında iken trafik kazasından öldüler yengem 35 yaşında annem 40 ve amcamın oğlu yani kuzenim ise 16 yaşında bizim önceden amcamlar ile yanyana ewimiz wardı ama babam ve amcam öldükten 2 sene sonra annem yengemle konuştu yengem ve kuzenim bize taşındılar yengemlerin evini ise kiraya verdik artık bizim evde yengem annem kuzenim ve ben yaşamaya başladık. Kışdı hava soğuktu neyse ardan zaman qeçti ve yaz qeldi kuzenim ve bn kilotla duruyoruz evin içinde annem ve yengem ise pijama türü ince pontollarla duruyorlardı...

Birgün otururken annemle yengem sıcak oldu falan dediler bnde dedim ki e sizde bizim qibi iç çamaşırıyla oturun dedim annem yengeme ne yapalım dedi yengemde sn bilirsin dedi annem de kuzenim ve bana sizin için bi sorun olmassa olur dedi bnde hyr ne sorun olcak dedim ve annemle yengem pantolları çıkardılar ama tanga falan değil normal kilot kullanıyolar ve artık onlarda altında kilot üstlerinde askılı tşiort wardı ama bnim dikkati çekti otururken bnm qözüm sürekli yengemin amına kayıyor ondan sonra farkettim kuzenimde annemin amına bakıyor...

Neyse o akşam oldu biz kuzenimle aynı odada kalıyoruz kuzenimle öle sohbet ediyorduk kuzenime dedim ki neden annemin amına bakıyodun dedim, o da dedi ki snde bnim anneme bakıyodun dedi. Ben sustum sonra kuzenim dedi ki babamla amcam öleli 2,5 sene oldu annemle yengemin canı yarak istiyordur. Sen benim annemi bende senin anneni sikiyim dedi. Ben ilk önce bi düşündüm sonra tamam dedim ve artık sürekli onları dikizlemeye başladık...

Bir gün sabah kuzenimle ikimizde yarağımızı kaldırdık uyuyor gibi yaptık zaten hava sıcak olduğundan üstümüzde bişe yok yengem qeldi bizi uyandırmaya odaya qirde ve ikimize de baktı yaraklarımız kazık qibi annemi çağırdı o da ne oldu dedi qeldi yengem dediki bizimkilere bak kaldırmışlar makineleri dedi annem de ayıp qel çıkalım dedi. Yengemde dur biraz 2,5 senedir yarak yüzü qörmüyoruz biraz bakalım dedi. Annemde doğru söylüyorsun dedi ve biraz baktıktan sonra bizi uyandırdılar kahvaltı için sonra bi ara kuzenim banyo yaparken annemle yengem anahtar deliğinden bakıorlardı kusenime de anlattım bunları snra düşündük ki ikisininde canı istiyor artık birbirimizin annesini elliyorduk falan...

Onlarda anlamış bizim istediğimizi annem bni yanına çağıdı ve dediki oğlum siz dedi ne yapmaya çalşıyorsunuz dedi bize mi qöz dikdiniz dedi. bende anne o zaman siz neden biz banyo yaparken bizi gözetliyordunuz dedim sizin de canınız istiyor bizim de dedim. Annem doğru dedi ve o zaman akşam otururken konuşalım dedi bnde tmm dedim snra kusenimle konuştuk yengemde aynısını kusenimle konuşmuş...

Akşam oldu yengem dedi bana gel yanıma bnde qittim efendim yenge dedim yengem sizde aranızda konuşmuşunuz bizde konuştuk hepimiz gönüllüyüz bu işe dedi bnde evet yenge dedim o zaman başlayalım zaman kaybetmeyelim dedi...

Annem ve soyunmaya başladılar bizde soyunduk yengem bnm dudağıma yapıştı annemde kusenimin önce amdan siktik sonra qöte qircektik ne babam annemi nede amcam yengemi qötten sikmemiş hiç sonra kusenimde bnde yarğımızı kremledik sabaha kadar sikiştik bn yengemle kusenim annemle snra bn annemle kusenim yengemle sürekli sikişiyoruz artık ama çok qüsel bişeş sex yapmak...Yaraksız kalan annem ve yengemi sikiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X-Hamster BridgetLive.nl