14 Mayıs 2012 Pazartesi

Kocakarı yaşlı teyzemi siktim

Herkese selamlar, yıllardır çeşitli hikayeler okudum, hiç aklımda olmadığı sırada benimde başımdan çok güzel unutamadığım ve hala devam eden bi ilişki geçti... Olayın kahramanı ben ve benim öz teyzem... Ben uzun boylu atletik yapılı 25 yaşında bir gencim.. Olay yaklaşık 1,5 yıl önce başımdan geçti ve devam ediyor...

Teyzem 47 yaşında 1,65 boylarında normal kilolu,alımlı bir kadındır..Yaklaşık 9-10 yıldır kocasından ayrı yaşıyor..teyzem özel bi şirkette iyi bir konumda çalışıyor..maddi ve manevi özgür bir kadın..2 çocuğu var,kızı evli isveçte,oğlu ise istanbulda çalışıyor..ha bu arada biz Mersinde yaşıyoruz,teyzemde öyle..Teyzem gerçekten harika bir kadındır,onu hayal edip az 31 çekmedim..ben daha önce turizm bölgelerinde 1-2 yıl masörlük yapmıştım..şimdi ise mersinde farklı sektörde çalışıyorum...

Bir pazar günüydü,teyzem beni aradı,açtım telefonu,buyur teyzecim dedim,o da nerdesin canım dedi,bende evdeyim birazdan çıkacam dedim,teyzem;ya canım eğer önemli bi işin yoksa bana gelirmisin boynum tutulmuş galiba gelde biraz masaj yap bana dedi..bu mükemmel bi istekti benim için,hayaline 31 çektiğim teyzem benden masaj istiyordu..tabi teyzecim hemen gelirim hiç bi işim yok dedim,tamam hayatım bekliyorum dedi..daha önce hiç böyle bişe istememişti..hemen evden bir ikikrem filan aldım gittim teyzeme,açtı kapıyı üzerinde şeffaf pembe bi sabahlık vardı,gel bebeğim hoşgeldin deyip yanağıma o dolgun dudaklarıyla bi öpücük kondurdu..teyzem Annemin 2 yaş büyüğü,ama annem den çok çok genç görünür...ne oldu teyzecim boynuna dedim.bilmiyorum bebeğim yastıktan oldu galiba dedi,biraz muhabbetten sonra teyzemi tam önüme oturtturdum ve boynunu ovalamaya başladım,sabahlığını indirmişti,sadece sütyenle kaldı diyebilirim,sikim taş gibi oldu sırtına deyecek diye korkuyordum,ama teyzemde bu heyecanımı anlamamış değildi, 10-15 dk ovduktan sonra, biraz iyi olduğunu söyledi ve yeter canım sağol dedi,sonra biraz daha sohbete başladık, teyzem birden bire demezmi,ooo sen ne karılara masaj yapmışsındır diye,bende eh işte oluyordu bişeler dedim, teyzemde onlara nasıl yapıyorsunuz çırılçıplakmı dedi,bende yok teyzecim sadece bikiniyle kalıyorlar dedim, ama isteyen sütyenini çıkarıyor tabiki dedim,teyzemde şaşırarak eee peki sen bişe hissetmiyormusun dedi, yani sonuçta erkeksin dedi,teyzem çok açık konuşuyordu,sikim kazık gibiydi,bende e tabiki bi hareketlenme oluyor dedim ve biraz güşüştük... Teyzem e nasıl yani şimdi sen banada dokundun yine hissettinmi bişeler dedi, çok utanmıştım biranda, teyzemde güldü filan ama o da sonradan utanmıştı, 20-25 saniye bi sessizlik oldu,sonra ben artık dayanamadım ve evet teyzecim sana dokunduğumdada bi hissim oldu dedim, her ne kadar teyze yeğende olsak sonuçta güzel alımlı bi kadınsın dedim,ama sikim kazık gibiydi,bi yandan da tedirgindim... Teyzem saçlarımı okşayarak,evet haklısın aslında,teyzende olsam sonuçta bi kadınım,cinsel arzularının uyanması normal dedi, bendede aynı duygular oluyor her kadın gibi dedi...

BU HİKAYE 18Hikayeler.Blogspot.com 'dan alınmıştır !...

Teyzem yavaş yavaş saçımı yüzümü ve sırtımı okşuyordu, ve artık dayanamayıp, evet teyze hala seni arzuluyorum dedim göz göze baktık bi süre ve yapıştım dudaklarına, teyzem bakire bir kız gibi titremeye başladı,deliler gibi öpüşmeye başladık,boynunu yalamaya başladım,orada bayaa bi seviştikten sonra teyzemi kucakladım ve yatak odasına götürdüm,artık onu sikmem için herşey hazırdı,sabahlığını ve külotunu çıkardım amını yalamaya başladım,tertemizdi amı,ısıra ısıra yalıyordum,teyzem çılgına dönmüştü,biraz amını yaladım ve benim yavruyu verdim ağzına,taşaklarımı bile yalamıştı..1-2 saksodan sonra soktum o güzel amına sikimi,inanamıyordum öz teyzemi annemin ablasını sikiyordum,hem sikiyor hemde çılgınlar gibi öpüşüyorduk,anlaşılan teyzemde benim gibiabazaydı,büyük bir coşkuyla amının üztüne boşaldım,öylece uzandık yatakta,iki çılgın aşık gibiydik sıkı sıkı sarılmıştık,15-20 dk sonra tekrar sevişmeye başladık heryerini yalıyordum,ayak parmaklarını bile yalıyordum,götünün deliğini,kulaklarını boynunu heryerini yalıyordum,oda biraz benim sikimi yaladı,domalttım ve tekrar sikmeye başladım teyzemi,inliyordu altımda,biraz sonra ben yattım o sikimin üstüne oturdu,bir ceylan gibi zıplıyordu üstümde ,bende onun göğüslerini avuçluyordum uçuyordu zevkten,tekrar altıma aldım teyzemi ve bacak arasına girip sikmeye devam ettim,aaahhh aaahhh diye bağırıyordu,ama herşey bir yana teyzem süper öpüşüyordu,dudaklarımı yiyecekti neredeyse,47 yaşındaki kadından fazlasını yapıyordu,dilini bütün ağzımda gezdiriyordu,ve artık boşalma zamanı gelmişti,sikimi çıkarıp karnına patladım,eliyle dölümü yayıyordu vücuduna,harika bir seks yapmıştık öz teyzemle,bakın çok rus kadınıyla yattım antalyada,ama teyzem hepsine taş çıkartmıştı,hemde bu yaşına rağmen,ogün akşama kadar 5-6 posta sikiştik,ama ne yaptıysam o taş gibi götünü siktirmedi,ama onuda sikecem..güç derman kalmamıştı artık bizde..ve ilişkimiz yaklaşık 2. yılında dolu dizgin devam ediyor,teyzem bir kaç ay sonra 50 yaşına girecek,onu çok seviyorum ve harika bir seks hayatım var onunla, ilişkimizi sadece teyzemin yakın bir arkadaşı biliyor onun dışında daha kimseye çaktırmadık:)) ama teyzem annemle konuşmayı düşünüyor..Kocakarı yaşlı teyzemi siktim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X-Hamster BridgetLive.nl