20 Mayıs 2012 Pazar

Mustafa beyin eşine iki erkek anca yettik

Gönderen..: ateslidakikkalar
Mail Adres.: ateslidakikkalar@hotmail.com
Hikayenizde mail adresiniz.: Yayınlansın
Hikayeniz :

   Selam hikaye dostları. size 2nci hikayemi yazıp sizlerle yaşadığım zevki paylaşmak istiyorum. ilk hikayemde sözünü ettiğim musatafa bey ve eşi birgün msn de bana samimi olduğum bir arkadaşımın olup olmadığını sordular. elbette var dedim. bunun üzerine o zaman ayarla arkadaşını ve bu hafta sonu bize getir dediler. ben meseleyi hemen anlamıştım. mustafa bey karısını benim ve arkadaşımın sikmesini ve biz sikerken de zevkle izlemeyi düşünüyordu. zaten eşi çok seksi ve seks delisi bir kadındı. neyse konuyu arkadaşıma açtım. o bu konularda hiç tecrübesi olmadığı için biraz çekindi ama sen bana bırak ben ortamı senin rahat olman için ayarlayacağım diyince kabul etti. ancak mustafa bey arkadaşıma daha önce benim yarağımı yaladığını söylemememi rica ettiği için bu konu ikimizin arasında sır olarak kalacaktı. o hafta sonu arkadaşımla öğlenden sonra mustafa beyin evine doğru yola çıktık...
eve geldiğimizde kapıyı seksi eşi ayşe açtı. ayşe yaşına göre çok çıtır durduğu gibi seçtiği kıyafetlerle bizim iştahımızı artırmaya başlamıştı bile. öpüştük ve içeri girdik. ayşe benim ve arkadaşımın arasına oturdu mustafa beyde karşımızdaki kanepeye. önce onları birbirleriyle tanıştırdım. bu esnada ayşe kocasına bak kocacım şimdi 3 kocam oldu dedi gözleri parlayarak. ancak arkadaşımın yüzündeki utanma ifadesi de görülmeye değerdi. ayşe bunu farketmiş olmalıki arkadaşımın dudağına küçük bir öpücük kondurarak bir elini benim diğer elinide arkadaşımın yarağında gezdirmeye başladı ve arkadaşıma rahat ol güzel bir gün ve gece bizi bekliyor, zevkten hem siz hemde ben uçaçacım diyerek onuda hazırlamaya başladı. ben rahat olduğum için direk ayşenin dudaklarına yumuldum ve elimle göğüslerini okşamaya başladım. ayşe bir eliyle arkadaşımın yarağını çıkarmaya çalışırken diğer eliylede benim yarağımı çıkarmaya çalışıyordu. mustafa bey ise olacakları sadece izleyerek zevk almaya çalışıyordu. ayşe işi bilen bir kadın olduğu için ikimizinde yaraklarını ortaya çıkardı ve bana mehmet ya arkadaşının yarağıda fena değilmiş neden beni bu yaraktan mahrum ettin ki bugüne kadar dedi. bende ayşecim, aşkım, karıcım al sana şimdi tadını çıkar ve geçmişi değil bugünü yaşa dedim. bunun üzerine arkadaşımın yarağına öyle bir yapıştıki arkadaşım biran kendisini başka dünyada gibi görmeye başladı. ayşe arkadaşımın yarağını yemek için eğildiğinde bende ayşenin içindeki tangayı çıkardım ve dilimle amına ve götüne darbeler atmaya başladım. bu esnada mustafa beyde yarağını çıkarmış karısına ve bize bakarak zevkten 31 çekmeye başlamıştı bile. arkadaşımın yarağı ayşenin ağzında ayşenin amı ve götü benim ağzımda hayat bulurken arkadaşım boşalıyorum dedi ve ayşenin ağzına boşalmaya başladı bu esnada ayşeninde titreyerek boşaldığını amından akan sulardan ve vucudunun titremesinden anlamıştım. arkadaşımın tüm menilerini yutan ayşeyi kanepeye yatırdım ve şimdi sıra bende dedim. kazık gibi olmuş yarağımı önce amına sürttüm sonrada hiç beklemediği bir anda köküne kadar soktum. ayşeden çıkan derin bir ohhhh tan sonra kocası bana afferin mehmet karımı bu kadar iyi siken ve delirten tek erkeksin yine bağırtarak sikmeye başladın dedi.ben önce yavaş sonrada sert hamlelerle sikmeye devam ettim. ayşe inliyor bağırıyor ve kuduruyordu resmen. ayşenin bu halini gören arkadaşım da yeniden azmış ve yarağı kaldırarak ayşenin ağzına vermeye başlamıştı. ayşenin ağzına arkadaşımın yarağı amında ise benim yarağım vardı ve yine 3ümüzde uçuştaydık resmen. ben gelmek üzereydim ve ayşeye amına boşalıyorum aşkım dedim ve titreyerek amının derinliklerine boşalmaya başladım.sonra amından çıkıp biraz dinlendim ama yarağım ayşenin elinde hayat bulmaya devam etti. arkadaşımda ayşenin ağzına sokmaya devam ediyordu. yarağım iyice sertleşince ben yere sırt üstü uzandım ve ayşeye hadi gel karıcım seni ben götten sikeceğim arkadaşımda senin o amının tadına baksın artık dedim. ayşe zevkten ne yapacağını şaşırdı. mustafa bey; mehmet yarağını karımın götüne ben sokmak istiyorum diyince bende kabul ettim. zaten mustafa bey benim yarağımı seviyordu daha önce yalamasından biliyordum. arkadaşım olanları sadece izliyordu. ayşe üstüme gelerek ters oturdu. mustafa bey yarağımı kavrayıp önce karısının amına sürtmeye başladı. amından aldığı sularla kazık gibi olmuş yarağımı sıvazladı ve yarağımı ayşenin göt deliğine yerleştirmeye başladı. ayşe inleyerek ve zevkten çığlıklar atarak yarağımı götüne almaya başladı. şimdi yarağım tümüyle ayşenin götündeydi. ayşe sırtını bana dayadı ve arkadaşıma hadi kocacım sende amımdan gir dedi. artık iki deliğimdede yarak görmek istiyorum diyince arkadaşım ayşenin bacaklarını ayırarak arasına girdi ve önce yarağı ile amına sürterek sonrada tek hamlede hepsini ayşenin amına soktu. ayşeyi görmeliydiniz zevkten çıldıracak kıvama gelmişti. ben arada ayşeyi götünden sikerken arkadaşımda amına girip çıkmaya başlamıştı bile. ben hem götünü sikiyor hemde vucudunu okşuyordum arkadaşımda hem amını sikiyor hem öpüşüyor hemde memelerini emip yalayıp ısırıyordu. mustafa bey ise karşımızda karısının deliler gibi sikilmesini izleyip zevkten zevke giriyordu. mustafa beye hadi sende gel ağzına ver oruspu karının diyince hemen geldi ve yarağını ayşenin ağzına verdi. ayşenin şimdi 3 deliğide yarakla doluydu. ayşe zevkten çıldırmış gibiydi. biz onu sikerken oda içine aldığı 2 yarak ve ağzındaki tek yarağın zevkini çıkarmaya çalışıyordu. yaklaşık yarım saatlik keyfin ardından ayşenin kaç kez orgazm olduğunu hatırlamıyorum bile. ben geliyorum dedim ve ayşenin o daracık taş gibi götüne boşalmaya başladım o esnada arkadaşımda bende geliyorum dedi ve ayşenin amına boşaldı. ayşe kocasının yarağını ağzından çıkarıp hadi kocacım sende boşal artık dedi ve son bir sakso çekerek mustafa beyinde ağzına boşalmasını sağladı. ayşenin iki deliği ve ağzı meni ile dolmuştu. sırayla içinden çıkmaya başladık. ayşe aldığı zevkin karşısında tarifi imkansız bir şekle girmişti. 3ünüzüde kaşımda istiyorum dedi ve bizi karşısına alarak 3ümüzün de yarağını emip yalamaya ve içinde kalan son meni damlalarını yutmaya başladı. bu zevk 3ümüzünde o kadar çok hoşuna gitmiştiki dinlenip birer sigara içtikten sonra yeni pozisyonları denemeye karar verdik. ancak bunu bir sonraki hikayemde anlatacağım. size şu kadarını söyleyeyim ki; hayatımda olmaz, saçma sapan şeyler dediğim ve kişilerin hayal dünyasında ürettikleri fantazilerdir dediğim swingi bizzat kendim yaşamış olmam bu sitede yayınlanan birçok hikayenin doğru olduğunu düşündürüyor artık bana. herkesin bu fantazileri yaşayabilmesi dileği ile. okuyan ve bundan zevk alan her bay ve bayana sonsuz sevgiler. aydın-izmir-muğla civarından olup tanışmak isteyen yeniliklere açık evli çiftlerle tanışmak dileği ile. msn; seyyah970@hotmail.comMustafa beyin eşine iki erkek anca yettik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X-Hamster BridgetLive.nl