20 Mayıs 2012 Pazar

Bu yaşımda götümü siktirmek istiyorum

Gönderen..: Ahmet
Mail Adres.: sanallp@hotmail.com
Hikayenizde mail adresiniz.: Yayınlansın
Hikayeniz :

   sevgili gay hikayeciler adım ahmet 46 yaşındayım ankaradan yazıyorum.ben kendimi tamamen pasif olarak görüyorum vede sanal olarakçok sikiştim ama birtürlü yaştan vede çevremin baskısından korktuğum için bunu reele dökemedim.ama olsun sanalda olsa sikilmek sanki o yarağı emiyormuşgibi hayal etmek beni mest ediyor belki birgün gerçek bir yarağın altına yatıp deliğimin o yarağa hasretini gideririm .ne güzel olurdu 18lik bir yarağı ağzıma alıp emerek kaldırmaksonra ilk ağzıma boşaltıp hepsini yutmak sonrada tekrar yarağı emip kaldırdıktan sonra yavaş yavaş üstüne oturarak santim santim içime almak her pozisyonda sikilmek vede içime boşaltmak ne kadar isterdim ne dersiniz olabilirmi bu sanaldan gerçeğe dönüşe bilirmi yorum yazarsanız sevinirim herkesi öpüyorumm...Bu yaşımda götümü siktirmek istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X-Hamster BridgetLive.nl