20 Mayıs 2012 Pazar

72lik ihtiyar pasif gay

Selam dostlarım ben yalçın yaşım 25 yakışıklı biriyim aslında 18-75 yaşındakileri sever ve sikerim, almanyada yaşıyorum sık sık gay saunalara giderim dediğim gibi gençlerle daha fazla beraber oluyorum kendim aktifim saunalarda sık sık anadan doğma girebiliyorsun erkeklerin günlerinde. Benim penisim inik iken 16-17 falandır kalıncadır çok yakışıklıdır, almanlar bakmadan geçemiyorlar, hattta arada bir sauna köşelerinde sık sık duruyorum gelip de gençler olsun yaşlılar olsun emebilirmiyim diye soranlar oluyor, benim de hoşuma gidiyor tabii diyorum. Bir çogunun da ağzına boşalıyorum, arada bir gören de oluyor hatta birinde iki kişi sıra bile beklediler onlara da verdim emdiler duşun altına gittiğimde yarrağım kalkıyor suyun tazyiğindan orda da bakan bakana ve bir gün karşıda yaşlı biri durmuş bana bakıyordu yanıma yaklaştı ve sordu saunadan sonra sizinle tanışmak isterim dedi ben de olur dedim giyindim dışarıya çıkarken baktım çıkışta bir lüks araba durmuş bana el etti baktım o kişydi. Bindim arabasına bana sordu evime gelirmisin olur dedim, evine gittik çok lüks bir yer adam da çok bakımlı ve yaşını söyledi 72 yaşındaymış benim türk olduğumu anlamış, nerden anladın sormuştum böyle yarrak türkte olur dedi ve elini yarağıma koydu, benimki uyandı adam da benimle sevişiyor...
dudak dudağa dilimizi emmdik bi ara dedi soyunalım soyunduk diz çöktü ve yaragımı emmeye başladı hepsini almıya çalıştı ama alamıyordu ancak yarısını alabiliyordu çok istiyordu zorladı kendisini bazan yüzü morardı yenede alamıyordu gırtlagı çok dardı boşal dedi bende boşaldım bastırdım içine girdim ama hemen kaçtı ve düşa gittik yıkanırkende emdi yene busefer dedi anal yaparmısın tabii dedim alabilirsen deneris dedi prezervatif takmıyalım dedi bende biraz tereddüt ettim ama yenede ok dedim çok temize benzıyordu yataga gittik domaldı krem sürdük yatagımın başını deliginde gezdirirken adam bayılıyordu bi ara bastırdım sade başı girdi aaahhhhh bagırdı durdum
çık dedi çıktım ee ne olacak dedim bacak omuza yapalım dedi ok dedim başladık birden bastırdım yarıyakadar girdim ama yaragım en azından 20 cm var ve kalın az sonra yene bastırdım tamamı girdi adam başladı kıvırmaya
çok dar deliği vardı sonradan sordum kaç sefer sikildigimi sen 3 çüncüsün dedi hayatımda baya siktim o gece onda kaldım 4 sefer siktim 2 seferde oralla agzına boşaldım çok memnun oldu bana dedi nezaman isterden geldiye ok dedim ve beni yene mahalleme götürdü arada bir sikiyorum o yaşlıyı darısı başınıza arkadaşlar ...

Hikaye Yazarı;
Gönderen..: Yalçın Ben
Mail Adres.: Yayınlanmasın72lik ihtiyar pasif gay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X-Hamster BridgetLive.nl