20 Mayıs 2012 Pazar

6 Erkek götüme girdi

Merhaba arkadaşlar daha önce bir hikayemi yazmıştım ( içimde pasif bir gay yatıyordu ) başlıklı hikayeyi ben yazmıştım onu okuyanlar bilirler ki o gerçekten yaşanmış bir olaydı onu yazmam başıma ne işler açtı şimdi onu yazmak istiyorum. Ben mail adresimin yayınlanmasını istiyorum çünkü bu tür olayları yaşayan arkadaşların bana düşüncelerini anlatmaları ve fikir alışverişi yapmak istiyorum neyse buradan hikayemi okuyan bir arkadaş msn adresimi eklemiş bende kabul ettim bir kaç gün sonra hikayem hakkında çok güzel şeyler yazmaya başladı onun da pasif gaylardan hoşlandığını bunun çok güzel bir zevk olduğunu falan yazıyordu, bir akşam msn açtığımda onu da online buldum, sohbet etmeye başladık birbirimizi tanıyorduk 30 yaşında istanbulda bekar ve yanlız yaşadığını söyledi ertesi gün lamera açtık yakışıklı fiziği düzgün kaslı yapılı bir gençti ikimiz de soyunduk vücutlarımızı inceledik ben onun aletini o da benim götümü çok beğenmişti ve yine içimdeki pasif gay duyguları kabarmaya başlamıştı, sık sık benimle...
buluşmak istediğini söylüyor ama ben bir türlü cesaret edemiyordum çünkü evime çağırmak istemiyordum evimi öğrenmesini ve sonra beni rahatsız etmesini istemiyordum ama onun evine de gidersem ne ile karşılaşacağımı da bilmiyordum neyse bi cuma gecesi yine açtık kamerayı sohbet ettik çıkardı aletini yine bana karşı 31 çekmeye başladı artık dayanamıyordum yine çağırdı beni bende tamam yarın istanbula geliyorum dedim tlf. numarasını aldım ve otogarda buluşmaya karar verdik.Ertesi gün akşam 6ya doğru istanbula vardım çok heycanlıydım uzun yıllar geçmişti ve o zamandan beri hiç yarrak yememiştim, buluştuk bi lokantaya gittik güzelce karnımızı doyurduktan sonra onun evinin yolunu tuttuk saat 9 gibi evindeydik, öpüşmeye başladık ilk defa bi erkekle öpüşüyordum bu kadar zevkli olacağı hiç aklıma gelmemişti aleti kabarmış ve onu ağzıma almak için sabırsızlanıyordum önce o beni soymaya başladı beni soyduğunda çok şaşırmıştı çünkü camerada gördüğünde vücudumda kıllar vardı sadece onun için bütün vücudumu traş etmiştim hiç bir yerimde kıl kalmamış vücudumun her yerini kremlemiştim bi kadın teni gibi olmuştu yumşacıktı beni yalamaya başladı iyice kudurmaya başlamıştım hemen aletini pantolonundan çıkarıp ağzıma aldım deli gibi emiyordum o çekmeye çalışıyor ben bırakmıyordum kanepeye oturttum onu ve önünde diz çöküp emmeye devam ettim öyle bi ağzıma patladıki yutmaya yetiştiremiyor ağzımın kenarından sipermler akıyordu ama ben yinede emmeye devam ediyordum çünkü bu benim çok hoşuma gidiyordu. Ben bi ruvalete gidip gelcem dedi ben yaşadığım hazzın mutluluğu ile kanepeye çırıl çıplak uzandım onu bekliyordum iki dakika geçmedi odanın kapısı açıldı kafamı çevirip baktığımda şok olmuştum 6 tane çıplak adam eletlrini okşaya okşaya bana geliyordu hepside iri yarıydı bunlara karşı koymama imkansızdı ve bu işi olay çıkarıp karakolluk yaparsam büyük bi ihtimal gazetelere bile haber olur çevremdekilere rezil olurdum beni evine getiren şerefsiz bizim istediğimizi yaparsan sabah hiç bişey olmadan çıkar gidersin bu evden dedi bende bi yandan korkuyla bir yandanda alacağım zevki hayal ederek tamam siz ne derseniz onu yapacağım ama bana zarar vermeyin dedim tamam dediler ve beni kaldırıp 1 metre karelik küçük bi masa vardı üzerine battaniye serip ayaklarım yerde kalacak şekilde yüz üstü yatırdılar bitanesi karşıma geçip ağzıma verdi ben yine iştahla emmeye başladım onunkini, iyice sertleştikten sonra arkama geçti biraz kremledikten sonra dayamaya başladı lütfen yavaş ol yıllardır yemedim acıtma dedim tamam güzelim sen merak etme dedi hepsi gülüyordu yavaş yavaş içime girdi ilk | yeni seks hikayeleri | başta hissettiğim acılar kaybolmuştu artık zevk alıyordum hızlı hızlı köklemeye başladı aynı anda bi başkası ağzıma verdi zevk ile emiyordum çünkü zaten emmek hoşuma gidiyor birde arkadan bi yarrak yeyince iştahım daha da kabarıyordu bu arada ellerimde boş durmuyor arada elime tükürüp boşta kalan iki kişiyede 31 çekiyordum sırayla bi arkama bi ağzıma geçip duruyorlardı artık ayakta durmaya halim kalmamıştı yere sırt üstü yatırdılar arakama geçen bacaklarımı omzuna alıyor bi tanesi göğsüme oturur gibi geçip ağzıma gırtlağıma kadar geçiriyordu,o gece sabaha kadar kaç kere kaç pozisyonda sikildiğimi sayamadım önce çok korkmuştum ama hayatımda ben böyle zevk almamıştım herhalde bi kaç sene canım istemez yarrağa doymuşum galiba.İnanın bu gerçekten başıma geldi hem de 1 hafta oldu hatta daha yeni yeni kıçımın üstüne rahatça oturabiliyorum. Yorumlarınızı buraya yada mail adresime gönderirseniz sevinirim. Siz siz olun yabancı bir yere gidince neyle karşılaşacağınızı bilmeden düşünmeden gitmeyin sevgiyle kalın...

Hikaye Yazarı;
Gönderen..: Hakan
Mail Adres.: severimsevmeyi @ hotmail . com6 Erkek götüme girdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X-Hamster BridgetLive.nl