12 Ocak 2013 Cumartesi

Güzel yarraklı sevgilim ve ben

Merhabalar ben 1,60 boylarında yeşil gözlü kumral bir bayanım sizlere sevgilimle aramızda geçen güzel sex hikayemizi anlatıcam..
erkek arkadaşımla yaklaşık 4 senedir beraberiz ona karşı her yönden büyük ilgim vardı heryeri beni etkılemeye yetıyordu buyüzden kızlığımıda ona verdim arada vücut hatlarımı göstericek şeyler giyerek onun beni istemesini sağlıyordum şimdide size başımızdan geçen birgünü paylaşmak istiyorum, erkek arkadaşımla görüştüğümüzde biraz dolaşıp onun evine gitmeye karar vermiştik tek gidişim olmadığı için rahatlıkla onun dediğini uymayı başarıyordum. evine vardığımızda kanepeye uzanmıştı tatlı tatlı konuşup sohbet ediyoduk onun yanına uzanarak öpüşmeye başladık saçımı, vücudumu okşamaya başladı belliki oda beni arzuluyordu biyandan öpüşüp biyandan o güzel yarrağını pantolonundan okşamaya başlamıştım okadar sertleşmiştiki beni sikmesini çok istiyodum üstümdekileri çıkarmaya başladı göğüslerimi okşayıp uçlarını emiyordu tamamen soyunmuştuk o gögüslerimi yalarken bende sikini,taşşaklarını okşuyodum daha sonra kanepede yarrağını yalamaya başladım ağzımda gidip geliyodum arada taşşaklarını emip elimle 31 çekerek onu zevkten dört köşe etmek beni çok mutlu ediyodu. beni önünden doğrultup yatırdı bacaklarımı açarak amcığımı dillemeye başladı bi yandan parmaklayıp biyandan yalıyodu saçlarını okşayarak inlemeye başlamıştım çok güzel yalıyordu amcığım kendinden geçmeye başlamıştı bile sikini istiyordum artık. kalkıp onun yatmasına izin verdim üstünde sikini amıma almaya başlamıştım beni zıplatırken diğer taraftan göğüslerimi okşuyordu evet erkeğim devam et diye bende ona övgüler yağdırıyordum o kalın 18 cmlik yarrağı içime almak beni zevkten inletiyodu daha sonra kanepeden kalkıp öpüşmeye başladık önünde arkama dönük eğildim kalçamı okşuyor, yalıyordu içini heryerini yalamaya başlamıştı yarrağını arkamdan amıma sokup gidip geliyordu diğer yandan parmağını ağzıma verdi bende o beni sikerken parmağını emiyordum ağzımdan çekip parmağını götüme sokmaya başlamıştı 2 yandan beni sikiyordu iniltilerim odayı çınlatıyordu bile, dakikalarca beni sikti okadar güzeldiki onunla sabaha kadar sevişebilirdim amcığım sulanıyor zevkim akmaya başlıyordu dahada eğilerek beni daha hızlı sikmesini istiyordum bunu yapıyorduda sikinin köküne kadar amcığıma sokup beni delirtiyordu ağzıma boşalmasını istiyordum gel bakalım orospum diye beni önüne çekmişti yarrağını ağzıma dayadı yalamaya başlamıştım dilimi ucunda gezdiriyordum ağzıma boşalıyordu bütün dölünü yalayıp yutmuştum yutana kadar yarrağını ağzımda tutuyor, yalamaya devam ediyordum önünden kalkıp beni çok güzel siktiğini söyledim öpüşmeye başladık daha sonra giyinerek evden uzaklaştık ve günümüz böyle sonlanmış oldu hala sevişmelerimiz çok ateşli ve tutkulu biçimde devam ediyor

9 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

      Sil
  2. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı sayılırım gızlılık ıcınde msj lasmak konusmak yada buluşmak ısteyen durust guvenılır olgun bayanlar cagrı yada msj atsın 0541-385-81-85 beklıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

      Sil
  3. slm ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaşım32 zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan ciddi samimi çiftler arayabilir

    YanıtlaSil
  4. Antalya gizlilige onem veren bayanlar 05077255231

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Mrb bayanlar ve evli çiftler ben emre sex hayatı monotonlaşmış aynı şeylerden sıkılmış olup farklı tecrübeler denemek isteyenler.eşini paylaşmaktan haz duyanlar .her zaman arayabılır veya mesaj atabılırsınız.tabiki sadece sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir hayatta herşey sexten ibaret degildir ayrıca saygı cercevesinde seviyeli bir sohbet te edebiliriz.telim 507 493 7258 beklıyorum aramanızı emre_03_58@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet için olgun karakterli hanımlar arayabilir 0545-697-63-00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil

X-Hamster BridgetLive.nl