15 Mayıs 2012 Salı

Swing nedir bilmezdim karısını bana sunduğunda öğrendim

Merhaba dostlar. ben size başımdan geçen ve hala birlikte olmaya devam ettiğim bir çift ile yaşadığım gurup seks hikayemi anlatacağım. Umarım beğenirsiniz. Ben 40 yaşında esmer uzun boylu ince yapılı ve oldukça karizma olarak anılan bir erkeğim. Sert mizacımın yanında dost canlısı ve neşeli tavırlarımla etrafında çok sevilen ve takdir edilen biriyim. Bir şirketler gurubun ticaret müdürüyüm. neyse sizleri daha fazla sıkmadan hikayeme geçeyim. Haziran ayıydı ve sıcak bir akşamdı. sıkıntıdan nette gezinmeye başladım. bu esnada mustafa abi ile tanıştık. sohbet ikimizi de sardı. Mustafa abi evli, 3 çocuklu ve ege bölgesinde mühendislik yapan biri olduğunu anlattı. derken konu cinselliğe ve benim cinselliğe bakış açıma geldi. ben seksi seven ve farklı fantezilere açık olan bir erkek olduğumu söyleyince bana samimiyetine güvenerek sana bir şey sormak istiyorum dedi. tabi abi sorabilirsin diyince de bana; sen hiç swing yaptın mı dedi. açıkçası swingi hep duyar, dergilerde okur ancak doğruluğuna hiç ihtimal vermez, insanların hayal dünyası diye düşünürdüm. şaşırmıştım. Sadece hayır abi hiç yapmadım ama merakta etmiyor değilim dedim. o zaman seni benim eve davet etsem bize gelirmisin dedi. sen ben ve eşim birlikte güzel bir gece geçirelim istermisin diyince hiç tereddüt etmeden elbette olur sevinirim dedim. ama kalbim yerinden...
fırlayacak gibiydi. ilk kez böyle bir tecrübe yaşayacaktım ve mutluydum. ama oğlum kendine gel bunu yaşamadan inanma diyerek olmayacak bir durumada kendimi bir yandan hazırlıyordum. adresi verdi. arabama bindim ve yola çıktım. 1 saat sonra evlerinin önündeydim. arabamı park edip evlerine doğru yöneldim. heyecanım dorukta idi. kalbim nerdeyse yerinden fırlayacaktı.kapıyı çaldım. kapıyı eşi açtı. gözlerime inanamıyordum. üzerinde transparan bir gece kıyafeti vardı. içinde sütyen yoktu. sadece altında bir tanga vardı ve muhteşem bir kadındı.hoş geldin hayatım dedi ve yanaklarımdan ve dudaklarımdan öperek beni içeri buyur etti. oturma odasına geçtik. ve sohbete başladık. tabi benim aletim mustafa abinin eşini görünce kazık gibi olmuş pantolonumu parçalarcasına öylece orada duruyordu. bu arada mustafa abinin eşinin adı ayşe. ayşenin de mustafa abininde gözü benim pantolondan çıkmaya çalışan aletimdeydi. mustafa abi bana mehmet o aleti nerde büyüttün yahu kocaman duruyor pantolonun içinden diyince biraz utanmıştım. abi bir yerde büyütmedim doğal hali bu diyebildim sadece. mustafa abi ayşeye ayşe bi bak bakalım yahu nasıl bişi dediği anda içim bir tuhaf olmuş su gibi ter atmaya başlamıştım. evet bir kadınla birebir defalarca sex yapmıştım ama evli bir kadınla hele hele kocasının yanında bir kadınla sex yapmayı bırakın aklımdan geçirmeyi rüyamda bile görmemiştim. ayşe yanıma gelerek eliyle pantolonumun üstünden taş gibi olmuş aletimi okşamaya başladı. ben ise put gibi sadece ayeşeyi ve arada da mustafa abinin bu esnada ne yaptığını gözlüyordum. mustafa abi ayşe benim aletimle oynarken oda kendi aletini pijamasının üstünden okşuyordu. Ayşe aletimi okşayıp offff aşkım yaaa bu nasıl bişi yaaa tam benim istediğim gibi dedi ve biranda dudaklarıma yapıştı. resmen somuruyor koparır gibi öpüyordu dudaklarımı. bir yandan da aletimi sıvzlıyor sıkıyordu. ve bende artık karşılık vermeye üstümdeki heyecanı atmaya başlamıştım. ayşenin üstüne doğru kaykıldım ve üstündeki gece elbisesini çıkarım. memelerini okşamaya başladım bir yandan sıkıyor arada da öpüşmekten fırsat buldukça memelerini emiyor öpüyor yalıyor ve meme ıçlarına küçük ısırıklar atarak ayşeyi iyice azdırıyordum. ayşede benim üstümdekileri çıkarmış beni sadece donumla bırakmıştı. önümde diz çöktü ve bu koca aleti önce ağzımda yüzümde memelerimde daha sonrada sulanmış olan amımda istiyorum dedi. ve bir hamlede kilotumu indirip aletimi köküne kadar aldı. aletim 20 cm ve oldukça kalındır. öyle bir emip yalıyor ve tepesine diliyle darbeler atıyorduki dayanamayacak ve boşalacak kıvama gelmiştim. aşkım boşalacağım dediğimde ağzıyla diliyle daha sert ve uyarıcı darbeler yapmaya devam ederek hadi erkeğim hadi sikicim yüzüme memelerime boşal diyerek aletimi eliyle sıvazlayarak biranda boşalmamı sağladı. yzü gözü memeleri nerdeyse tüm vucudu sıcak menilerimle dolmuştu. ben bile inanamıyordum benim aletimden çıkan bunca meniye. tekrar aletimi ağzına alrak emmeye yalamaya devam ederek içinde kalan son damla meniyi yuttu ayşe. bu esnada mustafa abide soyunmuş bizim karşımızda masturbasyona başlamıştı. benim boşalmamı görünce mehmet o nasıl patlama be kardeşim resmen karımı mahvettin diyince bu çok hoşuma gitti. ben yana yığılıp sigaramı yakarken mustafa abi ayşenin yanına geldi ve onun küçük (15-16cm) ama kalın aletini emmeye ve sertleştirmeye başladı. bir yandan mustafa abinin aletini emerken öte yandan da eliyle benim aletimi okşamaya ve beni tekrar hazırlamaya devam ediyordu. bende kısa bir süre sonra sertleşmeye başlamış ve tekrar sikişmek için hazır poziyona gelmiştim. tam bu esnada mustafa abi ayşeye dönerek aşkım eğer sende müsade edersen sikicinin yarağını kendi ellerimle senin amına sokmak istiyorum. ayşede olur kocacım neden olmasın dedi ve bana dönerek benimde bunu onaylayıp onaylamadığımı anlamaya çalışır gibi bana baktılar. ben önce şaşırdım ama hoş olabilir belki diyerek kafamla onayladığım gösterdim. mustafa abi yarağımı eline alarak okşamaya başladığında içimi çok tuhaf bir duygu kaplamış açıkçası bir kadının okşamasından da fazla zevk aldığımı hissetmiştim. mustafa abi mehmet maşallah yarağın süper eee tabi benim karımın da herşeyinin süper olduğunu görüyorsun. böyle süper bir kadını işte böyle süper bir yarak sikmeli dedi ve yarağımı eliyle sırt üstü yatıp bacaklarını açmış karısının amına yerleştirmeye başladı ve bana hadi mehmetim sik karımı onu bağırt inlet dedi. ben zaten zevkten uçuşlarda olduğum için ayşenin amına bir hamlede öyle bir kökledim ki ayşeden çıkan ohhhhhh sesi tüm odayı hatta belkide tüm binayı titretti. ben seri bir şekilde ayşenin sulanmış hafif kıllı ama dar amına girip çıkarken ayşe inliyor mustafa abide yan tarafta karısını bağırta bağırta sikmemi izliyor ve helal sana mehmet çok güzel sikiyorsun karımı. artık benim karım seninde karın sevgilin diyordu. bu esnada ayşe mehmet izin verirsen sen beni sikmeye devam ederken mustafada alttan senin taşaklarınla benim amı yalasın ne dersin diyince bu fikir benimde hoşuma gitti ve hadi mustafa abi sende bak bakalım benim taşaklarımın ve yarağımın tadına dedim. ama bunu nasıl söylediğime ben bile inanamadım. ben ayşeyi domalttıp 4 ayak üstünde tuttum mustafa abi yine yanıma gelip kendi eliyle yarağımı ayşenin amına yerelştirdi ve alttaki yerini alarak taşaklarımı ve ayşenin amını yalamaya başladı bu çok manyak bişiydi ve ben pilot olmuş uçuyordum resmen. arada amından çıkardığım yarağımıda çaktırmadan mustafa abi dudaklarına değdiriyor resmen ağzına almak için çıldırıyordu. bu durumu farkeden ayşe mustafa bey lütfen sikicimin yarağını benden çalma diye ikaz ediyor bu ise beni dahada çıldırtıyordu.ve artık dayanamadım. ayşecim ya mustafa abi anlaşılan yarak yalamayı seviyor müsade edelim istersen oda bundan nasiplensin dediğimde ayşe bana tamam aşkım sen uygun görüyorsan ben buna sevinirim. zaten mustafa bey böyle kocaman bir yarağı bir daha göremez hep isterdi seninki gibi bir yarağı emip yalamayı diyince buna bende zaten dünden razıymışım gibi hadi mustafa abi al bakalım yalada görelim dediğim anda mustafa abi aç bir bebek gibi yarağımı öyle bir yalamaya başladıki anlatılmaz yaşanır inanın.ayşede önümde diz çöktü o esnada ve seni adi herif benden gizli gizli hayaller kuruyordun değilmi ve buldun o hayalindeki yarağı şimdide aç kurt gibi yiyorsun diyor ve bir yandan oda benim yarağımı ağzına alma mücadelesine giriyordu.inanılmaz bir şeydi. karı koca resmen yarağımı yemek için birbirlerini itip duruyorlardı. yaklaşık yarım saat ikisi bazen sırayla bazende aynı anda emip yalayıp durdular yarağımı. ben ise bulutlara çoktan çıkmış karı kocanın ağzını sikmenin mutluluğunu yaşıyordum. artık yeter dedim ve ayşeyi tekrar domalttım. mustafa abiyede şimdi ben ayşenin ağzına vereceğim sende karını arkadan sikeceksin dedim. mustafa abide zaten götünü sikmeye dünden hazırdı ayşe itiraz etsede madem ben sizin isteklerine evet dedim sizde benim bu isteğimi yapacaksınız dedim. asıl amacım kocasına ayşeyi götten siktirip sonra kendim sikmekti. ama yarağım çok büyük ve kalın olduğu için bu ayşeyi korkutabilirdi. kocasının açılışı yapmasını bu yüzden istedim. mustafa abi önce yarağını ve ayşenin götünü vazalinle bir güzel sıvazladı bu esnada bende ayşenin ağzına veriyor saçlarını okşuyor allttan taş gibi sert memelerini okşayıp sıkıyordum ki götüne girecek yaraktan korkmasın ve zevk alabilsin diye. mustafa abi göt deliğini iyice kremledikten sonra yavaş yavaş yarağını göt deliğine sokmaya başladı bu esnada canı yanan ayşe eliyle mustafa abiyi itmeye çalıştı ama ben ellerini yakalayıp kafasınıda yarağıma iyice bastırarak bağırmasını engelledim. hadi mustafa abi tek seferde köküne kadar sok dememle mustafa abinin köküne kadar sokması bir oldu. ayşe ise su gibi ter atmıştı. yarağımı ağzından çıkardım ve mustafa abiye içinde kal çıkarma ve ileri geri yapma dedim ki götü alışsın yarağa dedim. mustafa abide beni dinledi tabi. ayşe alışmaya başlayınca bir hışımla yarağımı ağzına alarak hadi erkeklerim beni sikmeye devam edin dedi. mustafa abi yavaş hareketlerle götünü sikerken bende ayşenin ağzını sikmeye devam ediyordum. ayşe aşkım şimdide senin koca sikini istiyorum götünde hadi sıra sende dedi ben ağzından çıkıp arkasına geçtim ama yarağıma krem sürmek istemedim zaten mustafa abi götü bana hazırlamıştı birde ben yarağımı kayganlaştırıp o zevkten kendimi mahrum edemezdim. aşkım direk sokacam hazırmısın dedim oda evet erkeğim hadi sik götümü parçala götümü götümde amımda senindir. artık benim kocamda erkeğimde sensin diyor mustafa abide bu durumdan gayet memnun bir ifade ile mehmet artık ayşe senin karın sevgilin kıymetini bil hadi sik o güzel götünü diyordu. yarağımın tepesini göt deliğine yerleştirip öyle bir köklemişim ki ayşeden çıkan ohhhh sesi kulakları çınlattı resmen ve ardından ımmmmm ohhhhh offff harikasın erkeğim çok güzel kökledin diyor bu inlemeler beni dahada çıldırtıyordu. ben arada yarağımı götünden çıkarıyor amınıda yarağımla doyuruyordum. artrık ikimizin aynı anda sikmesinin vakti gelmişti ayşeyi. mustafa abiye sen sırt üstü uzan dedim ve ayşeyide mustafa abinin kucağına oturtup yarağını amına almasını sağladım. ayşenin götü karşımda idi musatafa abi alttan ayşeyi amından sikerken bende arkadan götüne girdim. ayşe çıldırıyordu zevkten. götünden ve amından resmen zevk suları yaraklarımıza oıradan da yatağa akıyordu. üçümüzde ritmik hareketlerle sikişmeye devam ediyorduk. mustafa abi zevkten dört köşeydi zaten karısı hiç böyle sikilmemişti belliki. sikişirken bana arada mehmet iyiki seninle tanıştık bundan sonra karımı ne olur sen hep sik olurmu diyordu. bende tabi dünden razıyım buna tabi abi zevkle diyordum. ama artık dayanacak halim kalmamıştı nerdeyse bir saate yakın bir zamandır hem ağzından hem amından hem götünden sikmiştim ayşeyi eee tabi mustafa abi ile ayşeninde aynı anda ağızlarına verdiklerimle ben bitmek ve artık boşalmak üzere idim. ayşeye aşkım nasıl boşalmamı istersin dediğimde aşkım istersen hem benim hemde mustafa beyin ağzına boşal ne dersin dediğinde buna hemen okey demiştim. ikimizde ayşenin içinden çıktık. mustafa abi ve ayşe önümde diz çökerek bana birlikte oral yapmaya başaladılar. ayşe taşaklarımı yalarken mustafa abide yarağımı tam bir oruspu edasıyla emiyor yalıyordu. ayşe yarağımı dibinden kavrayarak bana mastürbasyton yapmaya başladı ve ben geliyorum dediğimde ikiside birden ağızlarını açarak boşalmamı beklediler. ben bir anda ahhh ohhhhh ımmmmm sesleri eşliğinde her ikisininde ağzına ve yüzüne sırayla boşaldım. mustafa abi bu sefer bu menileri ben yalayacağım diyerek yarağımı emip yalamaya devam etti. ayşede taşaklarıma yönelerek oraya akan menilerimi emip somurdu. üçümüz de yorgunluktan bitmiştik ve yatağa uzanarak aramızada ayşeyi alarak sigaralarımızı yaktık. sonra banyoya girdik ve birbirimizi yıkadık. mustafa abide ayşede banyoda durmadılar tabi oradada yarağımı yalamaya devam ettiler. bir kerede o-banyoda sikiştik. sonra üstümüzü giyindik ben bu güzel gece için teşekkür ederek oradan ayrıldım. yaklaşık 2 yıldır her fırsatta bir araya geliyor ve zevkin doruğuna çıkıyoruz. eğer bu hikayeme beğeniler çok olursa diğer hikayelerimide yazacağım. herkese bol fantazili ve bol sikişli gerçek gün ve geceler dilerim...

Hikaye Yazarı;
Gönderen..: Mehmet
Mail Adres.: seyyah970 @ hotmail . comSwing nedir bilmezdim karısını bana sunduğunda öğrendim

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil

X-Hamster BridgetLive.nl