15 Mayıs 2012 Salı

Kendimi düzdürmek için

Merhaba. Ben 26 yaşında kamu kuruluşunda çalışan bir kadınım. Evliyim bir çocuğum var Kocam deyim yerindeyse kılıbık birisi Evde benim sözüm geçer. 3 yıllık evlilik hayatımızda kocam bir gün sesini yükselterek konuşma cesaretini gösterememiştir Cinsel yönden bir problemimiz olmasa da tam manasıyla memnun olduğum söylenemez Kocamın penisi ufak olduğundan beni tam manasıyla tatmin edemiyor Birde erken boşalma durumu oluyor Kocamla yattıktan sonra çoğu kez kendi kendime tatmin oluyorum vede buna alıştım Bunada şükür deyip idare ediyorum Çalıştığım dairede Ali Kemal adında bir şoför çalışıyor 25 yaşında bekar bir genç Zengin bir ailenin yakışıklı oğlu olan Ali Kemal burada iş olsun diye çalışan birisi Uzun boylu sarışın mavi gözlü çok yakışıklı birisi Çoğu zaman şehire evrak alıp vermeye gideriz Aslında onun için deli oluyorum ama onun bana ilgisi yok. Kaç defa onu baştan çıkartmaya çalıştımsa başaramadım Neler yaptımsa oralı olmadı Bir gün yine şehre giderken...
aklımdan yine ona asılmak geldi Yolda sohbet ederken ona niye evlenmediyini sordum Kızlardan korkuyormusun falan deyip onu kızdırmaktı niyetim Sonunda emelime ulaştım onu kızdırmayı başardım ve nasıl bir erkek olduğumu sana ispat etmemi istermisin dediyinde istediğim olmuştu...Hemen kabul ettim Şehirde arabayı garaja bırakıp şehrin en lüks otellerinden birisine gittik Otel çalışanları Ali Kemali iyi tanıyorlar ona saygı gösteriyorlardı Herhalde daha önce buraya deyişik kadınlarla gelmişti Anahtarı alıp asansöre bindik Beşinci kattaki odaya girdik Oda çok güzel döşenmişti Eşyalar birinci sınıftı Odada iki kişilik bir yatak çok güzel koltuklar vardı Odaya girer girmez yalamaya başladı beni. Defalarca içime boşaldı...Kendimi düzdürmek için

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil

X-Hamster BridgetLive.nl