14 Mayıs 2012 Pazartesi

GAY, ENSEST öbb Amcam Beni Sikti...

2010 - GAY ve EŞCİNSEL HiKAYELERi

Ahh Amcam Ahh...

   Selam ben Ankara'dan deniz lafı fazla uzatmadan hemen ensest hikayeme gireceğim... Ben 1.80 boyunda, 65 kiloda esmer, dolgun vücutlu ve yakışıklı bi gencim...

   Küçüklüğümden beri hem kendi cinsime, hem de karşı cinse ilgi duyarım. Bu yüzdendir ki amcamın oğlu olan gökhan'la eskiden beri ilişkiye gireriz ve sex (otobüste) te sınır tanımayız.... Gökhan'da hemen hemen benim fiziksel ve ruhsal ölçülerime uyar kısacası her alanda iyi anlaşırız. Yaz tatili olduğundan özgürce gezeriz ve birbirimizde kalırız...

   O gün ben amcamlarda kalmak için onlara gitmiştim amcamların ailesi amcam yengem gökhan ve küçük yeğenimden oluşur. Ben amcama küçüklüğümden belli dayanılmaz bi ilgi duyardım onla çok iyi anlaşırdık amcam ;1-90 boylarında 80 kiloda va kaslı bi vücuda sahiptir, kumral ve yakışıklıdır...

   O akşam tv de bi film vardı bizde akşam onu izliyorduk, ışıkları kapatıp tv izlemeye başladık; ben amcamın yanında tv nin karşısında gökhan ve yengemde yan taraftaki kanepede film izliyorduk. Kısa süre sonra muhabbet etmeyi bırakıp tv izlemeye başladık gökhan ve yengem yan yana uzanmış ben ve amcamda oturarak izliyorduk...

   Film de erotik sahneler vardı ve sık sık sevişme sahneleri oluyordu, amcamın kalkan aleti pijamasından belli oluyordu. Hayret ettim, bol bi pijamadan baya kalkık bi aleti vardı bu da büyük bi aleti olduğunu gözeteriyordu.

   Ben onun aletiyle oynaması için uzandım. Başım onun bacaklarına gelecek şekilde yattım, yüzüztü yatmıştım ve hafif bi şekilde popomu havaya kaldırdım. Gerçekten sexy bi görüntüydü.

   Amcam az sonra wc ye gidiyorum diye kalktı, ben yengem ve gökhana baktım uyumuşlardı. Ben de hemen arkasından tuvaletin önüne geldim, delikten içeri baktığımda gözlerime inanamadım...

   Aman allahım müthiş bi aleti vardı, küçük hali bile büyük gözüküyordu tahminimce 22- yada 24 cm ydi ve çok kalın ve bi okadar da kafası büyüktü ve ışıktan parlıyordu...

   Hemen elimi deliğime götürdüm çıldırcak gibi olmuştum.. Biraz sonra salona döndüm ve eski yerime geçtim arkamdan amcam gelmişti, ben şortumu bayağı açtığım için amcam kısa süre başımda dikilip popoma baktı ve eski yerine oturdu. Bana; ' canım istersen başını bacağıma koy, boynun ağrımasın ' dedi. Ben de memnuniyetle kabul ettim, film de hala sevişme sahneleri vardı ve vitrinin camından amcamın kalkan aletiyle oynadığını gördüm, artık dayanamıyordum; o sikiyle oynuyordu...

   Ben onu düşünüp popomu biraz daha kaldırdım, amcam da benden etkilenmiş olacak ki kalçalarıma gözünü dikmişti. Dolgun kalçalarım gerçekten sexi görünüyordu. Kısa süre sonra film bitmişti, amcam ayak ucumdaki kumandaya uzanmak için bana doğru abandı, ben de mecburen kafamı kaldırıp ona doğru döndüm bu arada amcam bi hamleyle aletini dudaklarıma değdirdi, biraz bastırıp geri çekti, bu arada popoma da çaktırmadan ellemişti.

   Benim dayanacak halim kalmadı, nerdeyse ona beni sikmesi için yalvaracaktım. Neyse kısa zaman sonra ben misafir odasındaki yerimi aldım, amcam ve diğerleri de yattı ama ben amcamı hayal ediyordum. Ne yapıp edip onu ayartmalıydım, sonunda ne olursa olsun bunu yapcağıma söz verdim kendime...

   10 dakika sonra salondan sesler geldi... Tv nin açıldığını duydum, eminim bu amcamdı. Dayanamamıştı ama, banada nasıl yaklaşacağını bilemiyordu tahminimce...

   Bende ilk adımı atmalıyım diye düşünüp; yerimden kalktım ve şortumu kalçalarımın arası gözükecek şekilde açtım, salona girdim ve wc ye doğru ilerledim, amcam bana bakıyordu...
   Ben wc ye girip çıktım ve salonda amcamın yanına geldim, amca belim çok ağrıyor rica etsem bana biraz masaj yapabilirmisin ? dedim. Tabii yavrum, sen uzan sırt üstü ben sana bi masaj yapayım bişeyciğin kalmaz dedi. Hemen önünde kanepeye uzandım, bu arada saat 1 olmuştu...

   Amcam güçlü elleriyle belimi ovmaya, masaj yapmaya başladı. Kendimden geçmiştim, istem dışı şortumu hafif onun göremeyeceği kadar yavaş hareketlerle aşağı doğru çekiyordum, amcam da belimin alt kısmını ovuyordu, biraz daha aşağı inse kalçalarıma elleyecekti. Artık dayanamadım...

   '' amcacığım rica etsem bacaklarıma oturup yaparmısın, belimin alt kısmı ağrıyo '' dedim. Amcam işini biliyordu, hemen bi yastık alıp benim altıma koydu, böylelikle popom yukarıda kalacaktı, bacaklarıma oturarak ovmaya başladı ama eliyle ovarken aşağı doğru hafif hafif şortumu indiriyordu. Bu beni daha da tahrik etti, zaten içimde iç çamaşırı da yoktu.

   Amcam hareketleri hızlandırırken birden kalkan aletinin götümün deliğine dayandığını fark ettim, evet amcacığım oluyor biraz daha hadiiii diye inledim, böyle iyi mi canım diyordu, biraz daha bastır amcacığım diyordum, o da devasa yarrağını iyice göt deliğime yaslıyordu...

   Bu arada şortum nerdeyse yarıya kadar inmişti. Amcama; amca utanmana gerek yok, şortum sana mani oluyorsa çıkartırım dedim. Sen bilirsin, ben senin amcanım dedi. Ben bi hamleyle şortumu indirdim, amcam dolgun kalçalarıma bakakalmıştı...

   Tamam mı amca dedim, tamam yavrum böyle daha iyi dedi ama bende hal kalmadı birazda sen benim göğüslerimi ov dedi, tamam amca dedim.. Amcam sırt üstü yattı, otur karnıma yavrum dedi, ama amca dedim, bişey olmaz sen benim yavrumsun dedi. Tamam dedim, amcamın da altında kısa bi şort vardı ve atletini çıkarmıştı ikimiz de yarı çıplaktık, hatta ben çırılçıplaktım, şortum yerdeydi...

   Ben amcamın karnına oturup gögüslerini ovmaya başladım ve ileri doğru ovarken popomu aletine yasladım, amcamın elleri alt tarafındaydı ve birden deliğime bi tenin deydiğini hissettim... Buuu amcamın yarrağıydı...

   Ben bozuntuya vermeden ovmaya devam ettim, sonra eyildiğim bi sıra amcam birden kalkarak beni yere yatırdı ve boynumu öpmeye yalamaya başladı... Ben de karşılık verdim ve başlamıştık; ben elimi amcamın 24 lük aletine götürdüm, o da deliğimi okşuyordu sen harikasın amcacığım dedim, sen de bebeğim, sende harikasın. O kadar göt siktim seninki gibisini görmedim bebeğim...

   '' Kocacığım uçur beni... '' diye inledim, beni kucağına alıp odama götürdü, yatağa attı ve çılgınlar gibi sevişmeye başladık. Devasa yarrağını okşuyordum. O da ıslattı eliyle, götüme parmaklarını tek tek sokuyordu... Boynumu yalıyor- 18Hikayeler.Blogspot.Com - du, hemen amcama dönerek amca senin yarrağın gibisini görmedim ne olur onu öpmeme izin ver dedim.

   O senin artık canım istediğini yap dedi, 69 pozisyonuna geçtik allahım inanamıyordum küçüklüğümden belli hayal ettiğim alet bi karış önümdeydi ve düşündüğümden daha büyük kalın ve heybetliydi. Onu öpüp kokladım sonra o kocaman kafasını yalamaya başladım gerçekten harika bi aleti vardı. Sonra hızlanarak alabildiğim kadar ağzıma almaya başladım, ağzımdan taşar olmuştu, gırtlağıma kadar sokup çıkartıyordum uzun uzun saxo çektim o da dilini içime sokup beni deli ediyordu...

   Üç parmağını içime sokuyordu.. artık dayanamıyordum bi hamlede yüzüm amcama dönecek şekilde üstüne çıktım elime aleti alarak kavradım ve ikinci büyük an gelmişti başını deliğime yaslayıp yavaş ça yüklendiim başı girmişti kısa bi acıdan sonra yavaş yavaş içime almaya başladım oğlanı ve kısa süre sonra hızlanmaya başladım amacam dan ilk zevk sesleri çıkmaya başlamıştı... bu şekilde kısa süre yavaş yavaş girdi çıktı ama artık dayanamıyordum. İyice yüklendim ve yarısından fazlasını içime aldım ve hızlanmaya başladık. Amcam beni kontrol altına aldığında ben bulutların üstünde uçuyordum deli taylar gibi hoplatıyordu, bense zevkten inliyordum. Aleti kökünden kavradığımda tamamının içimde olduğunu hissettim. Bu beni daha da azdırdı, artık kendimi zaptedemiyordum zevk seslerimiz birbirine karışıyordu... Amcam kısa süre sonra beni domaltıp bi hamlede tekrar girdi ben zevkten yastığı ısırıyordum, çığlık atmamak için kendimi zor zapdediyordum. Amcam seri hareketlerle girip çıkıyordu, içimden çıktığında büyük bi boşluk hissediyordum. Girdiğinde ise patlayacak kadar şişiyordum, bu pozisyonda epey yaptıktan sonra seni her pozisyonda sikmek istiyorum dedi, ben bişey diyecek halde değildim...

   Beni yan yatırarak yandan girdi ve içimdeki yerini aldı, zevkten uçuyorduk ikimiz de... Hiç birşeyi göremez olmuştuk. Devamlı pozisyon değiştiriyorduk. Beni kucağına almıştı, yüzüm ona dönük bi şekilde beni hoplatıyordu. Ben kendimden geçmiştim artık, ne yaptığımı bilemez olmuştum. Hayatımda bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyordum...

   Sonra bacaklarımı omzuna alarak devam etti bu pozisyonların hatti hesabı yoktu ben de hangi pozisyonda yaptığımızı bile şu an hatırlayamıyorum. Kulağına eğilerek, menilerini ağzıma istiyorum kocacığım dedim. Amcam beni tekrar domaltıp iyice hızlandı... Artık gelmek üzereydi...

   '' hadi hadiiiiii hadiii '' diye inlerken amcam birden içimden çıkıp önümde diz çöktü, ben hemen ağzıma alarak yalamaya başladım ve kısa zaman sonra ağzıma tüm menilerini boşalttı, ben bir damlasını bile kaçırmadım. Küçülene kadar ağzımdan çıkarmadım ve ben de sarsılarak boşaldım ama bu zevki hayatımda yaşamamıştım...

Diğer GAY HİKAYELERİ için TIKLAYIN...

   Kısa süre yan yana uzandık mutlumusun dedi bana bende hiç olmadığım kadar dedim ve bu mutlu anları arada bir tekrarlıyoruz, beni arzuladığı zaman evden alıyor otele, eve, işyerine istediği yere götürüp kaldığımız yerden devam ediyoruz...

   Diğer mesajlarımda görüşmek üzere sexle kalın...GAY, ENSEST öbb Amcam Beni Sikti...

1 yorum:

  1. denizli ozan 27 yaş yaraga doymak isteyen arasin denizli dişi aramasin 05376615781

    YanıtlaSil

X-Hamster BridgetLive.nl