14 Mayıs 2012 Pazartesi

ENSEST HiKAYELER öbb Azgın Yengem ...

Merhaba benim adım berkant, şu anda izmit'de oturuyorum. Ensest hikayemin tamamı gercekdir ama hepsi geride kaldı. Uzatmamayım artık hikayeye geceyim;

Abimin karısı olan gülüm [takma adı] minyon tipli kısaca ebru gündeşe benziyor, birgün oturmuş muhabbet ediyorduk ama benim aklımda hiç art niyet yoktu. O zamanlar dershaneye gidiyordum yengemler yeni bizim oldugumuz yere taşınmış altli üstlü oturuyorduk yengemle sanki iki arkadaş gibi konuşur eski sevgililerimizden bahsederdik, sonra konuşmalarımız daha erotik olmaya başladı şakalaşmalar falan bazen güreş yapartık ama hiç art niyetim yokdu, ama onun varmış sonradan ögrendim...

Yine şakalaşırken eski sevgililerimizden söz acıldı ve benim sikim kalkmaya başladı ama belli etmemek için cabaliyordum o ise pis pis sırıtıyordu abimin istanbul'da oldugu birgün yengemle aynı odada kalacakdım, yatmadan önce sakın bu gece uyuma yoksa seni pişman ederim dedi... Ben de şaka yapıyor, beni uyutmamak için söyledigini düşünüyordum.

Akşam oldu herkes uyutu ben ve yengem tv izliyorduk, ben yataga girmiş o ise cekyatta izliyordu. Üşüdügünü söyleyip ayak ucuma girdi. Ben tv izlerken uyumuşum, bir ara aglama sesi ile uyandım. Bir baktım yengem, yani gülüm aglıyordu. Niye agladıgını sordum o ise abimi özledigini söyledi, benim de uykum kacmış ona sarılmış onun dertlerini dinliyordum konuştukca konuşuyordu. Bu sırada üşümüş yataga girmiştik, ben ona sarılmış, o da bana sarılmış, ama benim sikim dimdik olmuştu. Farkındaydı ama hiçbirşey demiyordu, ben de onu teselli ediyor, onu öpüyor ama belli belirsiz öpüyordum, yanagından yavaş yavaş öperken, yangının heryerini öpüyordum...

Bir ara dudağının yanına kadar geldim, ama cesaret edemiyordum. Yaklaşık yarım saat kadar sessizce birbirimize sarılı kaldık. Ben onu devamlı canım yengem deyip yanagından öpüyordum. Sonunda yavaş yavaş öpücüklerle dudagının yanına kadar geldim, yanına bir öpücük konduracakken ne oldugunu anlamadan deliler gibi öpüşmeye başladık...

Öpüştükçe öpüşüyor birbirimizi bitiriyorduk. Ben yavaşça gögüslerine inmeye başladıgımda sadece yapma diyebildi, ama ben yaladıkca mayışıyordu, bir elimle de pijamasını cıkarıyordum, sonunda kilotla kaldıgında o da bana yardım ederek kilotunu cıkardık ve ben yalamaya başladım yaladıkca sacımı cekiyordu, bense zevkin dorugunda boşalmak üzere idim, o ise kafamı bırakmıyordu yalamam için...

Ben yaladıkca gelmek üzere oldugumu anladım ve kilotumum içine boşaldım boşaldıgımı anladıgında durmamam için dudagıma yapıştı ve hiç durmadan yine sikimim kalkmasını sagladı...

Bu sefer dudagını gögüslerini yalamam için beni aşagıya dogru indiriyordu. Gögüslerini yaladıkca ben yine gelecegimi anladım ve bacaklarının arasına gecerek amına girmek için posizyonumu aldım ve içine girdigimde amının fırından farkı yokdu...

Amına girdikden iki dakika sonra sarsıla sarsıla içine boşaldım ve yanına uzandıgımda kanter içinde kaldıgımı anladım, o ise aglamaya başladı neden agladıgını sordugumda abime
karşı yaptıgımızın yanlış oldugunu söyledi, bense onu teselli ettim ve konusurken uyumuşum sabah erken kalkıp dershaneye giddim ama aklım dersde degil, evde, gülümdeydi...

Dersler bittiginde eve gittigimde o uzanmış yatıyo,r hasta oldugunu söylüyordu. Annem ben de yanına giddigimde başını agrıdıgını ve sessiz olmamısı istiyordu. Ben odama gittim ve ders calışmaya başladım, kapının sesini duydum 15 20 dakika sonra içeri gittigimde annemim dışarı gittigini söyledi...

Yanına yaklaştım ve onu öpmek istedim ama o karşı çıkıyor, istemiyordu. Bir daha olmayacak diyordu. Bense devamı gelmesini ve onunla yine sikişmek istedigimi söyledim ve dudaklarına yapıştım, istemedi ama öptükce oda kendini bana bırakıyordu, bir kere daha
sikiştikden sonra ben duş aldım ve ders calışmak için odama gectim.

Sonra 3 yıl boyunca evin heryerinde hergün sikişmeye başladık...ENSEST HiKAYELER öbb Azgın Yengem ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X-Hamster BridgetLive.nl