20 Mayıs 2012 Pazar

Dayı kızı zorla kendini siktirdi

Ben ahmet bu olay başımdan geçtiğinde 14 yaşındaydım.yaz tatillerinde köye babanneme yardıma giderdim.tarlada yardım etmek ve ineği otlağa götürüp bakmak gibi.genelde dayımın kızı ile giderdim hayvan gütmeye dayımın kızı 20 yaşında güzel iri memeli ve iri götlü evli bir kadındı kendisi.hayvan gütmeye gittiğimizde dere kenarında dayımın kızı suyda oynamaya başladı bana ahmet kız arkadaşın varmı senin dedi bende var tabi dedim nerelerini gördün hiç elledinmi hayır ellemedim arkadışının memelerimi güzel benim memelerimi dedi seninkiler daha güzel çok büyük yanıma oturdu elimi tutup memelerine bastırdı bende acemice okşamaya başladım dayımın kızı sonra elimi şortumun içine sokup sikimi okşamaya başladı ahmet senin sikin baya büyük
deyip kafasını yalamaya başladı dayı kızı sikimi yalarken bende memelerini sıkıyordum kalktı donnunu sıyırdı kalk hadi çaltıların dibine gidelim ahmet dedi bende yarak elde kalkıp gittim sonra yere yattı bacaklarını ayırıp kıllı amını kafamı bastırarak yalatmaya başladı.inleyerek amcıığı sulanmaya başladı hadi ahmet sok artık diyerek bacak arasına alıp yarağımı tutup amına yerleştirdi.bende birden kökleyince bağırdı hızlanmaya başlayınca iyicene bacaklarını sardı içine volkan gibi patladım.sonra köye her gidişimde dayı kızını sikiyorum.

Gönderen..: Azgın Adam
Mail Adres.: YayınlanmasınDayı kızı zorla kendini siktirdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X-Hamster BridgetLive.nl