15 Mayıs 2012 Salı

Çocukken yusuf bana arkadan dayardı

Merhaba ben ismail ben gay olduğunu -18 yaşında fark etmiş bir gayim şimdi 24 yaşındayım. O zamanlarda başımdan geçen bir olayı anlatacağım. O zamanlar küçüktüm ve arkadaşlarımla hep saklambaç oynardım mahallede yusuf adında bir arkadaşım var bu bazılarında beni sıkıştırır bana arkadan dayardı ben yusuf tan kaçmaya çalışsam da çok zevk alırdım bir sıcak yaz günü ben altıma hiç bir şey giymeden ince bir eşofmanla çıktım yine saklambaç oynuyorduk yusuf yine arkamdan gelip bana dayamaya başladı ben daha çok zevk alıyordum çünkü sikini tamamen arkamda hissediyordum biraz sonra benim donumu indirdi of dedi ne güzel götün var ben bu arada kaçmaya çalışıyordum ama biraz sonra kendimi saldım o anda beni domalttı götüme sürtmeye başladı o arada arkadaşlar bulunduğumuz yere geldiler ve dediler ki " vay anasını bizden gizli seks yapasınız öyle mi" dediler onlardan biri de önüme geçip ağzıma vermeye başladı orada beni ortalama 1 saat siktiler benim göt deliğim inanılmaz derecede acıyordu ben acısından üstüme oturamıyordum bir gün sonra yanıma gelip dediler ki artık ne zaman istersek geleceksin biz seni sikeceğiz yoksa...
herkese söyleriz ben zorla da olsa kabul ettim o gün beni diger arkadaşımın evine çagırdılar yusuf ve diger arkadaşım vardı diger arkadaşımın ablası bende 2 3 yş büyüktü ve çok sexy giyinirdi ablasının tanga + külotlu çorap + sütyen + gömlekliği bana getirdiler al dediler bunları giy aynı kız gibi ol dediler dedikleri gibi olmuştum off dediler tam afet olmuşsun orda önce yusuf arkama geçti beni orda güzel bir sikti diger arkadaşım ise önümde bna yarragını yalatıyordu ben zevkten uçuyordum ondan sonra koltuga oturdular dediler striptiz yap ben bilmedigim için o ne dedim seksi biçimde dans et dediler ben orda olabildigimce seksi biçimde dans ettim orda beni 2 3 kez daha düzdüler... Gelecek Bölüm Sonra....

Hikaye Yazarı;
Gönderen..: İsmail
Mail Adres.: s-kertakus @ hotmail . comÇocukken yusuf bana arkadan dayardı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X-Hamster BridgetLive.nl