15 Mayıs 2012 Salı

Bir erkek sikilerek nasıl zevk alır anlatayım

Saygı değer eş cinsel arkadaşlarıma ve bütün okuyucularıma. Benim bu dürtüye nasıl geldiğimi anlatmak
isterim, çoğu bilginler bizleri hasta adam biliyorlar, hayır hasta değiliz biz bir kaç kategoriye ayrılmış değişik zevkli düşüncesinin esiriyiz buda doğuştan gelen bir olgu değildir, mesela bendeki başlangıcı hatırlıyorum 5-6 yaşımdayken teyzemin 2 oğlu vardı hemen her gün bizdelerdi biri yaşıtımdı diğeri 2 yaş bizden büyüktü ,bizde ev ortamı bizlere çok uygundu. Şato gibi bir evimizdi dedik ya çocuk. işte sık sık kör abi oynardık teyzemin büyük olan bana göre çapkındı hemen her seferinde onu bulmam için gözüm kapalıyken bir şey mırıldanırdı yakalamaya gittiğimde elime yarağını veriyordu, eh 8 yaşındakinin ne olabilir ki ama kalkık vaziyette bunu bana devamlı yapardı kardeşi de kıskanırdı ve devamlı ben neden bulamıyorum der dururdu, bende teyze oğlunun yarrağını elleye elleye ısındım yarrağa , yarak sever oldum her seferinde sade onu bulmamla kalmıyordu yarağını elime alıp okşamalar başlıyordu... O günü tam ben onu bulduğumda yarağını öpmek istemiştim nedense, içimden öyle bir arzu uyandı daha denemeden bir ses geldi yakaladdııııım dedi. Bizde ayrıldık ikimizde korktuk. Ama o da çakalın biriydi, beni takip etmiş. Bizleri öyle görünce...
şaşkın şaşkın bakıyordu, o da ben gibi suçsuzdu bir şeyden haberi yoktu abisinden korkardı çünkü sık sık abisi döverdi onu ,o anda bişey demedi ,ve abisi onu kulagından tuttu ve dedi sen bişey görmedin tamam dedi tamam abi dedi ve sustu.ben ise teyze olunun yaragını çok sevdim nerdeyse her gün canla başla beklerdim gelsinde yaragıyla oynıyayim onunda hoşuna giderdi bir gün dedim versene ağzıma oda al dedi ilk aldıgımda hiç hoş bişey hisetmedim ama yarakya merakım gittibir anda başladı ağzımda büyümeye korktum ve çekildim halbuki ozamanlar oda bir çocuktu meni yok bişeyin de aktıgı yoktu,bir kaç defaa yene yaptık bende alışkanlık yaptı ağzıma almasamda ille onun yaragını elllemek isterdim,durum git gide sevdaya başladı ben ona aşıkmış gibi özlerdim hep ...

Teyzemler başka bir şehre taşınmak zorunda kaldılar gittiler bende çok fena bir hüzün başladı,ama bizde yamak derler ya bir baba akrabası vardı oda 15 yaşındaydı kimsesi yokdu o devamlı bizde kalırdı çok hoş bir gençidi ama yaşıtım olmadıgıiçin onunla oyun oynamazdım ama can sıkıntısından hep onun yanından ayrılmazdım birgün çifliğimizin ovasına gezmeye gidiyordu bende onula beraber gittim ,baya gittik güzel yeşillik bir ova ıssız kimsecikler yok sade kuş sesleri duyulurdu,benim içimde bir soru işaret vardı ama o soruyu ona nasıl açıklıyacagımı cesaret edemıyordum taaki o nada halil işemeye başlamıştı bende önünden geçtim yaragını gördüm teyze oğlumun yaragından hem büyük ve daha yakışıklı geldi bana azbi durakladım ona öyle bakarken oda beni gördü güldü neoe beyendinmi diye sordu bende içimden geleni dedim evet beyendim dedim ,,bende o arada 9 yaşıma vardım artık odurumun ne oldugunu kavramaya başlamıştım ,hava baya sıcaktı bir gölgenin dibine oturduk hal bana başka turlu bakmıya başladı neo diye sordum bana kızdınmı yaragına baktım diye yoo dedi istersen bakabilirsin yene dedi ve birden çıkardı kalkmış yaragını ben görünce gözlerime inanamadım elime aldım sım sıcaktı okşadım başını çok hoştu ağzıma alayımmı sordugumda al senin olsun dedi bende yaladım ağzıma aldım emmeye başladım bir anda çekildi ve başladı boşalmaya ben duymuştum da görmedim hiç ozaman anladım menının ne oldugunu beyaz bişeydi silindi temizlendi aldık evin yolunu ve bana dedi istediğin zaman gel bana olur dedim tabi ben ona abi giyordum ve bana dedi daha çok şeyler gösteririm sana dedi ama aramızda kalacak
ben tabi abi dedim her okul dönüşümde halilin yanına giderdim illada yaragını okşamak isterdim artık onu ben zaten yabancım degildide birde sırdaşımdı arada bir emerdim oynardım yaragıyla çok hoş bi yaragı vardı bir
bir gün bana sordu götüne sürtmemi istermisin ben de çok şaşırdım nasıl olacak diye bak dedi çok hoşuna gider bende içine girmiyecen gegilmi dedim
hayıor dedi sade deligine yaragımın başı deydiginde sen çıldıracaksın dedi bende de bir merak sardı ve bir hafta sonu babamla annem 2 günlüğüne misafirliğe gittiler ben evde kalacagımı dedim tamam dediler nasılsa halil evde beni merak etmezlerdi,bende o anı merakla beklerdim ilk gece halilin kendi odası vardı bende oraya gittim bana sarıldı beni dudagımdan öptü oda bana bi şaşkınlık verdi ilk defaa erkek erkegi öpsün ama çok hoşuma gitti bende karşılkı verdim elim yaragına deydi kalkmış çok şahane bişeydi,beni yatağa yatırdı elbiselerimi çıkarttı oda soyundu yanıma yanaştı, ben heyecandan nerdeyse kalbim fırlıyacakgibiydi korkuyordum ama isteklerim o korkuyu yenıyordu,halil çok az bi deydirdi arkama sıcak bişeyin oldugunu hisettim azbi popomu ayırdı ve deligime deydirdi inanılmaz bi sefk bir haz verdi başladı ileri geri yapıyordu ama yarak başı deligime daydıgınde o daha çok hoştu bi ara halil boşaldı ve deligim ıslandı daha kayganlaştı dahada zefkli olduo günü saatlerce oynadık
ve bu olayı biz seneler sürdürdük içine girmedenn
çünkü oda bende korkuyorduk arada bir zefke geldiginde bastırıyordu içine girsin diye o anda muthiş acı duydugumdan ben kaçıyordum o sorardı neden kaçıyorsun
çok acı veriyor yaragın dedim artık bende yetişkin olmuştum benimde yaragım halilinkinii aratmaz oldu ama ne yapayımki yaragıma ulaşamayınca,benim 18 ci yaşımı kutladık halil ilk olarak yaragımı emdi ve bana dedi sende bana sürtmek istermisin artık hiç bir şeyden çekinmezdik her şeyi açık konuşuyorduk evet dedim ama ben çok çabuk boşalıyordum oda biliyordu olsun dedi daha iyi kayganlaşır dedi bende halilin deligine deydirdim cidden sanki ceryana çarpılış gibi oluyordu yaragım ilk bi göt deliginedeligine bastırarark ilerledim halil hiç sesini çıkarmadı ama acı çektigini anlıyordum bir ara ben durdum o anda derin bi nefes aldi ve bana dedi devam et zaten yarısı girmişti ve bendede şimdikigibi usatlık yoktuki azar azar girip çıkmaya bastırdım kökledim ve az az çekip giriyordum daha da hoşumuza gitti bana dedi git gel zaten domalmış vazıyetteydık ben ıktım yarak okadar serttı ki zonglıyordu ee yaş 18 ya,ve yataga yattı bacakları havaya dikti gel dedi bende yanaştım yene içine girdim ama bu sefer acı yerine bir başka sesler geliyordu halilden bir ara yene boşaldım ama buseferki boşalmam uzun zaman sürdü halilin deliğinden başladı döller akmıya her yeri berbat ettik kalkıp duş aldık o anda halile sordum abi yaptıklarımızdan memnun mısın
cevabı evet dedi başka biriyle mı yapacaktık hayır dedim tamam dedi aramızda sefkimize bakalım ..arkadaşlar hikayemiz uzadı gitti bu seferlik bu kadarla yetinin devamı var tabii sizleri öpüyorum..

Hikaye Yazarı;
Gönderen..: Cengiz
Mail Adres.: YayınlanmasınBir erkek sikilerek nasıl zevk alır anlatayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X-Hamster BridgetLive.nl