29 Nisan 2012 Pazar

AİLE İÇİ ENSEST HİKAYELER : Abimin Karısını



AİLE İÇİ YENi ENSEST HiKAYELER
Abimin Karısını Ele Alınca ...


Merhaba, ben 19 yasında bır gencım. Yengemle abim daha yenı 1 ay once evlendiler. Yengem 22 yasında guzel ve etli butlu, ama kilolu değil, anlarsınız yani; goğuslerive kalçası benı cıldırtıyordu.

Herneyse yasadığım ensest hikaye daha 4 gun once idi; evde abim, yengem ve ben kalıyoruz. Abim işte iken yengem de akşama yemek hazırlıyodu. Üstunde sadece omuzlarından diz ustune kadar bir elbise vardı. Bacakları cok guzel ve goğusleri fırlıcak gibi dehset bişeydi. Yengemı istiyordum ve hemen yenge pantalonumu dikermisin dedim, tamam geliyorum dedi...

Pantalonu verdım dikmek için, üstüne cekerken amına kadar elbise açıldı, farkında değildi, ben de fırsat bu fırsat diyerek yenge 1 dakka dedim, noldu dedi, bende dur elbiseni aşağıya indirim dedim, aaaaaaaa açılmış mı dedi, evet dedim ve cekerken bacaklarını elledım. Bana napıyon dedi, seni istiyorum dedim, o da bana donerek tamam ama 1 şartla dedi, ben de ne dedim, gotten sadece dedi, ben de tamam dedim ve hemen kucağıma aldım, opusuyoduk ve hemen elbiseyı cıkardım. Kaltak sutyen takmamış, külatla kalınca hemen o kocaman goğüsü yalamaya basladım ve amına geldi sıra cok daha yenı açıldııııı için kuçuktu dil darbeleriyle sikiyordum...

Yengem tıtreyerek boşaldı. Ben de bir çırpıda soyundum, sikimi ağzına verdım ne guzel yalıyo oyle, bi gorsenız, sikimi amının yanında gezdirirken hayır göte dedi, tamam dedim . Onu domalttım, sikimi ve gotunu kremledim hemen girdi ama yengemden bir cığlık geldi bi
an durup öptüm onu, daha sonra git gele basladım ve bosaldım ...

Yengemle 10 dkka sonra dinlendikten sonra yengeme yalatıp bida kaldırıp yenge one lutfen dedim hayır deyıp kacarkan yakaladım. Bana donup dedi ki abinle yapamadık o yuzden dedi ve o iş olsun senle söz abin olmadığı zaman sikişicem, ama simdi olmaz dedi bende ok dedim ve goğüslerine bosaldım...

Toparlandık dus aldık abım geldi yemek yedik ve abim ben gidiyom hemen gel dedi yengeme ben de yengeme bu sefer olsun dedim, hemen yanıma gel dedim kafasını salladı. Ben odamda bekliyordum saate baktım, saat 3 ve derken bi cıglık sesi geldı ve abım garajı actı dedim.

Saat5 30 da da yengem geldi yanıma gecelikli, hemen elime aldım, amına soktum ne guzel bişi bu be dapdar... ve içine abım boşalmış, sende boşal dedı bana, ben de boşaldım rahatladim.

O gitti abım yıne işte, yanına gittim yengemin cıplak yatıyo amına sokunca ııııhh diye inleyor... Her sabah artık sikiyorum...



En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...AİLE İÇİ ENSEST HİKAYELER : Abimin Karısını

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X-Hamster BridgetLive.nl