5 Şubat 2012 Pazar

İkizler özlem ve hasret -1 | liseli sex hikayeleri

Ben Anadolu nun ücra bir kasabasında bir lisede öğretmenlik yapmaktayım. Okulumuz pansiyonludur. Pansiyonda kız öğrenciler ve erkek öğrenciler ayrı bölümlerde kalmaktadır. Okul öğretmenleri de pansiyonda nöbet tutmaktadır. Kız tarafında bayan öğretmenler nöbet tutarken, erkek öğretmenlerde erkek tarafında nöbet tutmaktadır.

Nöbetçi olduğumuz akşamlarda öğrenciler bazen yanımıza gelir ve takıldıkları konuları bizlere sorarlardı. Genellikle de bu öğrenciler kız öğrenciler olurdu. Çünkü kızlar erkeklere nazaran dersle daha ilgili idiler. Bu kızların içerisinde bazıları çok güzeldi ancak bizler öğretmenleri olduğumuz için ilişkimiz belirli bir resmiyet içerisinde cereyan ederdi. Bu öğrencilerden 9. Sınıfa devam eden iki öğrenci ise resmiyet kurallarına uymadan benimle samimi olmaya çalışır ve sık sık dersle ilgili soru sormak maksadı ile yanıma gelirlerdi. Bunlar hem çok güzeller de, hem de ikiz kardeşlerdi. Ancak dersle ilgili sordukları birkaç sorudan sonra farklı konular açarak benimle sohbet etmeye çalışırlardı. Bende gurbette oldukları ve aile hasreti çektikleri düşüncesi ile onları psikolojik olarak rahatlatmaya çalışır ve aklımdan hiçbir art niyet geçirmezdim. Ama yinede kızların bu kadar rahat olmasına da tam olarak bir anlam veremez ve kızlara erkeklerle ilişkilerinde dikkatli olmalarını söyler genç kızların tavır ve davranışlarında dikkatli olmaları gerektiğini onlara hatırlatırdım. Onlarda bana teşekkür ederler ve bana sen bizim babamızsın diyerek bazen sarılırlardı. Ben ise bu sarılmalarda hiçbir art niyet aramazdım. Ama onların niyetleri başka imiş de ben sonradan anladım...

Bu kardeşlerin birinin ismi Özlem, diğerinin ismi ise Hasret idi. Artık Özlem ve Hasret benim her nöbetçi olduğum günde yanıma gelmeye başlamışlar ve dersleri de oldukça düzelmiş idi. Özlem ve Hasret zaman zaman kasabaya göre oldukça açık kıyafetler giyerlerdi. Ben de bu durumda onları uyarır ve kıyafetlerini düzeltmelerini, bu kıyafetlerin bu kasabada uygun karşılanmayacağını onlara söylerdim. Onlarda bana bu kıyafetleri dışarı çıkarken giymediklerini sadece pansiyon içerisinde giydiklerini söylerlerdi. Bazen yanıma geldiklerinde acayip frikikler verirlerdi. Özellikle Özlem in frikikleri çok fazla olurdu. Ama ben yine de bunları da saflıklarına verir ve hiçbir art niyet aramazdım. Ama verdikleri frikikten hiç etkilenmiyordum desem yalan olurdu. Bazen göğüs dekolteli bir buluz ile gelirler ve çay veya su servisi yaparken önümde eğildiklerinde sütyen giymedikleri göğüsleri inanılmaz şekilde önüme serilirdi. Bazen de rahat bir diz boyu etekle gelirler ve oturup kalkarken külotlarına kadar görünürdü. Dediğim gibi ben bu durumdan zaman zaman etkilensem de hareketlerinde art niyet aramazdım. Meğerse yaptıklarının hepsi beni baştan çıkartmak için bir oyun imiş ben bunu sonradan anladım...

Yine bir gün pansiyonda nöbetçi idim. Öğrenciler etüt programlarını tamamladılar ve yatakhanelere çıktılar. Saat 10:30 sıralarında öğrencilerin yatmalarını sağladıktan sonra odama geldim. Bu sırada telefonum çaldı. Arayan Özlem idi ve sesi çok kötü geliyordu. Bana babacığım sizinle konuşabilir miyim dediğinde hayırdır ne oldu seni dinliyorum dedim. Bana telefonda konuşamayacağını yanıma gelip gelemeyeceğini sordu. Bende gel dedim. Ve kız bölümü ile erkek bölümü arasındaki kapıyı açtım. Bu arada çok da meraklanmıştım. Çünkü sesi gerçektende çok kötü geliyordu. Biraz sonra yanıma geldiğinde gözlerime inanamadım. Çünkü oldukça kısa bir gecelikle yanıma gelmişti ve sütyen giymediği de belli oluyordu. Bu beni görür görmez boynuma sarıldı ve ağlamaya başladı.Ben de kendisini sakinleştirmek için sarıldım ve saçını omzunu ve sırtını elimle okşayarak tamam tamam sakin ol demeye başladım. Birlikte odadaki çekyata oturduk. Bu içli içli ağlıyordu. Ağlayıp içini boşaltması için sadece omuzlarından sarılıp sakinleştirmeye çalışıyordum. Ancak içine iç çamaşırı giymediğinden bu sarılma sırasında diri göğüslerini ince geceliğin altından direkt olarak kendi vücudumda hissettim. Bir süre sonra bu durumdan etkilenmeye başladım. Kendimi ne kadar frenlemeye çalışsam da sikimin kalkmasına engel olamıyordum. Bu arada Özlem arada bir hareket ediyor ve bu hareketleri sırasında hem bacakları kalçasına kadar açılıyor hem de göğüsleri olduğu gibi görünüyordu. Benimki artık odun gibi olmuştu.Özlem in fark etmesinden çekiniyordum. Özlem bir süre sonra benim kollarımda uyudu. Ben de kendisini yavaşça çekyata yatırdım ve yandaki koltuğa geçerek oturdum. Bir an için kendisini uyandırıp odasına göndermeyi düşündüm. Fakat üzüntülü olduğunu düşünerek bir süre yatmasına ve daha sonra kaldırmaya karar verdim. Bir sigara yakarak seyretmeye başladım. Bu arada Özlem yattığı yerden sırtını bana dönmüştü. Dönme hareketi sırasında eteği iyice sıyrılmış ve külotu ile birlikte götü ortaya çıkmıştı. Manzara inanılmaz güzeldi. Fakat ben kendi kendime kızdım ve o senin öğrencin, sana baba diyor, aklını başına topla diyerek eteğini düzelttim. Kısa bir süre sonra tekrar hareket etti ve götü yeniden ortaya çıktı. Daracık külotu iyice götünün arasına sıkışmış ve göt yanakları olduğu gibi ortaya çıkmıştı. Ne kadar ilgilenmek istemesem ve başka bir iş ile uğraşmaya çalışsam da manzaradan etkileniyordum ve sikim kalkmaya başlamıştı. Aslında bunda, eşimin şehir dışında oluşu nedeni ile uzun sürerdir seks yapmamamın da etkisi vardı. Bir süre Özlem i izleyerek pantolonun üzerinden sikimi okşadım. Sonra kendimi frenleyerek Özlem i kaldırıp odasına göndermeye karar verdim ve Özlem in yanına gittim. Uyandırmak için eğildiğimde geceliğin iki düğmesinin açıldığını ve Özlem in küçük birer portakal büyüklüğündeki göğüslerinin de dışarı çıktığını gördüm. Aman Allahım o göğüslerin güzelliği neydi öyle. Bir süre seyrettikten sonra okşamak istedim fakat uyanabilir endişesi ile kendisini uyandırmak için geriden Özlem kalkar mısın dedim. Uyanan Özlem götünün açıkta olduğunu fark etti ve hemen eteğini düzelterek çekyata oturdu. Fakat geceliğin düğmelerini kapatmadığından göğüsleri görünüyordu. Kendisine ne oldu, niye bu kadar ağladın diye sorduğumda memleketten telefon geldiğini ve kendisini hiç sevmediği birisi ile evlendirmeye çalıştıklarını, kendinsin de istemediğini söyledi. Kendisini okulu bırakarak hemen memlekete dönmesi için çağırıyorlarmış. Tekrar ağlamaya başladı. Okumak istediğini, evlenmeyi istemediğini, hele hele evlendirmeye çalıştıkları kişi ile hiç istemediğini söyledi. Ailesi ile konuşarak problemi düzeltebileceğimizi söylediğimde ise damat adayının çok zengin olduğunu ve kendi ailesinin bu durumu kendi kurtuluşları olarak gördüğünü, bu nedenle de karardan vazgeçmeyeceklerini söyledi. Ayrıca evlenmeyi düşündüğü kişinin Onun gibi değil de benim gibi olmasını istediğini ve hayallerinde benim gibi birisi ile evlenmek yattığını söyledi. Ben bu sözlere çok şaşırmıştım. Konuyu geçiştirmek için peki ne yapacağız dediğimde evlenmeyi kesinlikle kabul etmeyeceğini, gerekirse okulu bırakarak iş bulup çalışacağını, ailesine para gönderdiği takdirde kendisini evlendirmekten vazgeçebileceklerini söyledi. Ben ise okulu bırakmasına karşı çıktım. Ayrıca henüz lise birinci sınıfa giden 18 yaşındaki bir kız çocuğu hangi işte çalışabilirdi ki. Okulu bırakacak olursa kalacak yer problemi olacağını da kendisine söyledim. Kendisi ise memlekete kesinlikle dönmeyeceğini ve dönmek zorunda kalırsa intihar edeceğini söyledi. Ardından bana, kabul edersem birkaç gün benim evimde kalmak istediğini sonrasına ise kendisine kalacak bir yer bulacağını söyledi. Nasıl bir işte çalışacağını sorduğumda ise her türlü iş olabileceğini yatılı olarak çocuk bakıcılığı yapabileceğini veya ev işlerine yardımcı olabileceğini söyledi. Hemen ardından da aslında aklıma bir çözüm yolu geliyor ama siz ne dersini bilemiyorum dedi. Söylemesini istediğimde ise bana sizin eşiniz başka şehirde yaşıyor. Burada bekar olarak kalıyorsunuz. Ben okuldan ayrılmadan bir süre sizin evinizde çalışsam ve kalsam, bu arada okuldan da ayrılmasam, sizden aldığım parayı da aileme göndersem belki ailem bu kararından vazgeçer dedi. Aslında ekonomik durumum iyi olduğu için Özlem e verilecek para beni etkilemez di. Çünkü aileden gelen büyük bir servetim vardı. Öğretmenliği hobi olarak yapıyordum. Özlem beni ikna etmek için her türlü şaklabanlığı yapıyor ve bana sarılarak beni yanaklarımdan öpücüğe boğuyordu. Bu arada geceliğin içinden göğüsleri de iyice ortaya çıkmış ve ben gerek göğüslerden gerekse öpücüklerden etkilendiğim için sikim yeniden sertleşmeye başlamıştı. Özlem, sarılma ve öpücük işini iyice ilerletmiş, isteğini kabul etmediğim takdirde beni rahat bırakmayacağını, kabul ettiğim takdirde ise elinden her iş geldiğini evde benim her türlü işimi yapacağını ve her türlü ihtiyacımı da giderebileceğini söyledi. Ben kendisine ne tür ihtiyaçlarımı giderebilirsin ki sen daha 15 yaşında bir çocuksun dediğimde bana, çocuk olmadığını genç alımlı ve güzel bir bayan olduğunu, her türlü ihtiyacımı da rahatlıkla karşılayabileceğini söyledi. Ben ise sen daha çocuksun dediğimde ise ama ben yatarken götüme ve göğüslerime bakıyordun, çocuk isem neden baktın, hem şu anda sikin neden böyle kalktı söyle bakalım dedi. Ben şok olmuştum...

Demek beni fark etmişti. Ben kem küm ederken o ayağa kalktı ve bir çırpıda geceliğini üzerinden çıkartarak bak bakalım hocam, hiç hayatında bu kadar güzel vücut ve göğüs gördün mü, hiç çocuğa benziyor muyum, sizin hangi ihtiyacınızı karşılayamazmışım dedi. Ve hemen gelip benim dudaklarıma yapışarak beni öpmeye başladı. Ben de daha fazla karşı koyamadım ve dudaklarını emmeye başladım.18 yaşındaki bir çocuktan beklenmeyecek kadar ustaca bir şekilde benimle sevişmeye başladı. Dudakları inanılmaz tatlı idi. Ben hayatımda hiç o kadar tatlı dudak görmemiştim. Sanki bir kaymak gibi lezzetli idi. Hele o dili yok mu ağzıma aldığım anda içim eridi sanki. Artık öğretmenlik-öğrencilik kalmamış, birbiri ile sevişmek isteyen sekse aç iki insan vardı...

Özlem bir yandan benimle öpüşürken diğer yandan da gömleğimin düğmelerini çözmeye çalışıyordu. Ben de kendisine yardım ederek gömleğimi ve pantolonumu çıkardım. Bu arada gece olmasına rağmen yine de birisi gelebilir ihtimalini düşünerek odamın kapısını kilitledim. Özlemle sevişmeye başladık. O diri göğüslerine yapıştım ve emmeye başladım. Kucağıma oturmuş olan Özlem inlemeye başlamıştı. Yavaşça çekyata yatırdım ve göğüslerinden aşağı inmeye başladım. Külotun üzerinden amını yalamaya başladım. Özlemin gözleri iyice artık kısılmaya ve nefes alışları da hızlanmaya başlamıştı. Külotu kenara çekerek dilimi amına değdirdiğim anda Özlem boşaldı. İşin ilginç yanı sevişmeye başladığımızda Özlem in amcığı inanılmaz şekilde temizdi. Meğerse yaptığının hepsi numaraymış. Benimle sevişmek ve sikişmek için planlamış bunları. Bu defa ben ayağa kalktım ve sikimi ağzına doğru tuttum. Özlem kırk yıllık oruspular gibi yalamaya başlamıştı. İlk önce taşaklarımdan yalamaya başlamış ve yavaş yavaş kafasına doğru ilerlemiş idi. İnanılmaz zevk almaya başlamıştım. O küçücük Özlem yarağımı yarısına kadar ağzına alıyor, ağzında iken dili ile kafasına masaj yapıyor ve beni çıldırtıyordu. Daha fazla dayanamadım ve Özlemin kafasını tutarak bir anda ağzına boşalmaya başladım. Özlem başını kaçırmaya çalıştı ise de kurtulamadı ve yarağımdan çıkanları yutmak zorunda kaldı. Çekyata uzanarak nefeslenmeye çalıştım. Özlem de göğsüme uzandı ve göğsüme küçük öpücükler kondurmaya başladı. Elleri ile de vücudumu okşuyordu. Biraz sonra sikim ile oynamaya başladı. Bu arada ben kendisine bu kadarı yeterli dediğimde daha fazlası için geldiğini ve kendisini siktirmeden gitmeyeceğini söyledi. Ben daha yaşının çok küçük olduğunu, bu ilişkiden zarar görebileceğini ve bekaret sorunu olduğunu söylediğimde ise az önceki sevişmeden sonra kendisine daha nasıl küçük dediğimi söyleyip bana küstü. Odada bir köşeye oturup suratını ekşitti. Bense kendisinden özür dileyerek aslında çocuk olmadığını, genç ve çok alımı, seksi bir bayan olduğunu, kendisi ile sevişmekten de büyük zevk aldığımı ama kızlığının bozulmasının ileride kendisine sorun teşkil edebileceğini ve bunu istemediğimi söyledim. Bana doğrudan doğruya kendisini götten sikmemi söyledi...

Bu arada sikimi yeniden eline alıp okşamaya başlamıştı. Sikimi yeniden ağzına alıp emmeye başlayan Özlem onu kısa bir süre içinde eski sertliğine ulaştırmıştı. Biraz sonra özlemle 69 olduk. O sikimi yalarken ben de amcığını ve göt deliğini yalıyordum. Amcığı ve göt deliği inanılmaz şekilde küçücüktü. Benim oğlanın oraya nasıl gireceğini merak etmeye başlamıştım. Ama Özlem de gittikçe sulanmaya başlamıştı. Bir kadının zevk sularının bu kadar lezzetli olduğunu ilk kez Özlemde görmüştüm. Yalamanın etkisi ile Özlemin götü iyice yumuşamaya başlamıştı. Dilimi mümkün olduğu kadar göt deliğinden içeri sokmaya çalışıyordum. Artık iyice yumuşadığını düşünerek önce serçe parmağımı götüne sokmaya başladım. Daha sonra işaret parmağımı soktum. Serçe parmak kolayca girmişti ama işaret parmak girerken zorlanmıştı. Ama göt iyice yumuşadığı için girip çıkıyordu. İşaret parmağı alışınca bu defa orta parmağı soktum. Bende bu arada Özlemin amını yalıyor ve onun rahatlamasını, kendi kendisini sıkmamasını sağlamaya çalışıyordum. Orta parmak da alıştıktan sonra işaret ve orta parmağı birlikte götüne sokmaya b aşladım. Özlem o zaman ağrıdığını söyledi. İsterse vazgeçebileceğimizi söylediğimde devam etmek istediğini söyledi. Bir süre sonra Özlemin götü iki parmağa da alışmıştı.ve zevk almaya başlamıştı. Üçüncü parmağı da sokmaya başladığımda hiç zorlanma olmadı. Artık Özlemin hazır olduğunu düşünerek domalttım ve arkasına geçtim. Sikimi kremleyerek götüne dayadım. Yavaş yavaş bastırmaya başladım. O kalın sik zorlanarak da olsa göte girmeye başlamıştı. Kafası girdiğinde Özlem durmamı istedi. Canını yakmak istemediğim için durdum ve o şekilde sadece kafasını sokup çıkartarak gidip gelmeye başladım. Götü inanılmaz şekilde sikimi sıkıyordu. Zorlanarak gidip geliyordum. Ama zamanla göt sike alıştı. Her giriş çıkışta biraz daha derine girmeye başladım ve sonunda dibi buldum. İnanılmaz bir şeydi ama küçük Özlemin o küçük götüne sonuna kadar girmiştim. Bundan sonra süper bir sikiş başladı Özlemin iniltileri artmaya başlamıştı. Biraz sonra ben sırt üstü uzandım ve Özlem üzerime çıktı. Artık rahatça sikim götüne girebiliyordu. Ama yine de götün darlığı muhteşemdi. Özlem üzerimde oturup kalkarken, bende Özlemin portakal göğüslerini okşuyordum. İkimizin de nefes alışları hızlanmaya başlamıştı. Ben yarı doğrularak Özleme sarıldım ve göğüslerini emerken inanılmaz bir şekilde ikimizde boşaldık. Hayatımda böyle bir orgazm yaşamamıştım. Özlem de ben de yığılıp kalmıştık. Bir süre dinlendikten sonra sikimi götten çıkartmadan kendisini kucaklayıp odadaki banyoya götürdüm. Ilık suda birlikte duş aldık. Özlemin ayakta duracak hali kalmamıştı. Aslında yeniden sevişmeyi istiyordum ama Özlemi zorlamak istemediğimden Özlemi yıkayarak çıkardım ve elbiselerini giydirdim. Bu arada saate baktığımda 04.30 olmuştu. Özlemi kız bölümünün kapısına kadar kucağımda götürdüm. Orada dudaklarına bir öpücük kondurarak odasına yolladım. Ertesi gün izinli olduğunu iyice istirahat etmesini söyledim...

Sabah saat 07.00 da öğrencilerin kahvaltısı veriliyor. Aşçılar saat 06:00 gibi gelip kahvaltıyı hazırladılar. Saat 07.00 da kahvaltı verildi. Kahvaltı sırasında bayan nöbetçi arkadaş, Özlem in gece benimle konuşmak için odadan ayrıldığını, saat iki sıralarında odaya baktığında Özlem i göremediğini, sabah ise Özlem in çok yorgun şekilde olduğunu ve kalkamadığını, manalı bir şekilde bana söyledi. Ben de biraz morali bozuk. Durumu size daha sonra anlatırım. Özlem bu gün izinli dedim.
Hikaye Yazarı : Süleyman KorkmazMail Adresi     : capkinsuleyman@hotmail.comYazarın Notu  :  Özlem, kardeşi Hasret ve Rukiye hoca ile yaşadıklarım ise daha sonra. ..Diğer Hikayeleri : Bu yazarın ilk hikayesidir.
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...İkizler özlem ve hasret -1 | liseli sex hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X-Hamster BridgetLive.nl